Malaysian Food

Hi.. aku na cerita sikit. Aku ni jenis yang kuat makan. Tapi tak reti membesar.
Makan banyak. Tak besar.
Kerap makan. Tak besar.
Aku takut lemak dalam salur darah aku je yang membesar. ( Cholesterol)
Badan kecik ni la potensi tinggi untuk dapat jumlah kolestrol yang tinggi berbanding yang lebih berisi. Buka. nak cerita tentang kolestrol hari ni. hehe
Mesti korang tahu juga viral tentang rendang ayam "crispy" kan?
Makanan Malaysia sangat unik. Dari pelbagai kaum. Rasa..Cara hidangan..masakan..Pengunaan bahan... Masing2 ada cara tersendiri. Nak cakap mana satu makanan kesukaan? memang susah aku na pilih. sebab aku xde la memilih bab makanan ni. Selagi aku boleh makan? aku bedal je semua 😂
Ni haritu aku makan kat Gerak 23 kampung baru,Kuala Lumpur.
IMG20180406114416.jpg
Terdapat banyak pilihan makanan terdapat kat situ. Aku suka masakan kampung. Kalau pergi kat Tapak tu, xtinggal Ikan patin masak tempoyak. Skali dengan telur masin...Sayur..Dengan ulam petai.
Pilihan makanan aku boleh dikatakn lengkap bagi aku.
Aku akan pilih makanan daging/ayam/ikan....Sayur..sup/kuah
Dah cukup...
3 bnde kne ade .. bagi aku dah cukup. sesetengah org x makan sayur. sesetengah org x makan berkuah.
Ape aku nak kata kali ni.. Makanan adalah kepelbagaian. Masing2 mempunyai citarasa dan selera masing2.
Sekian hihi.
Tgk gambar makanan aku terus lapar 😂

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now