【1 Steem Gratis/Percuma】Pi Network -auleo

uoaieoffqb.jpgPhoto source: Pi Network

Baru-baru ni, rakan aku sebut tentang satu crypto yang disifatkan bagai Bitcoin dunia mobile - Pi Crypto.

@hiquds,@tehokti,@resyiazhari,@teukurival

Cara sertai amat senang -saja login apps ni setiap 24 jam dan tekan butang aktifkannya, maka bisa buat mining berterusan. Sangat senang kan? Tidak ada sebarang jargon teknologi yang sukar faham ,tidak perlu server gorek mining berterusan 24/7. Hanya tekan butang saja!

t0j37rk91v.jpgPhoto source: Pi Network

Pertama kali saya dengar produksi ini , aku pun fikir caranya macam tidak rational. Tapi, saya fikir lagi, bitcoinnya di tahun 2008 pun dilihat serupa tidak masuk akal , tapi lihat nilainya Hari ini! Beribu-ribu dollar Amerika ianya bernilai !

Justeru, nilai sesebiji uang crypto tidak bergantung kepada masuk akal atau tidak, tapi bilangan penggunanya. Penggunanya ramai maka ia membentuk sesuatu untuk ditukar-milik , serupa mata uang Rupiah atau Ringgit Malaysia.

Pi Network , dengan caranya memperolehi begitu mudah buat mining , mesti menarik ramai pengguna mobil ! Caranya hanya tekan butang app tiap 24 jam!

Sebagai cendera mata bagi rakan-rakan komunitas Steemit kalian, saya @auleo ingin bagi hadiah 1 steem kepada rakan-rakan/ saudara saudari sesiapa yang mohon Pi Network bawah referral code saya - auleo.

Ribuan berterima kasih jika bisa buat print screen anda di ruang komen dibawah , dan @auleo akan hantar 1 steem kepada rakan-rakan dalam masa 1 minggu.

Pada pendapat aku, saya rasa Pi Crypto ini diciptakan bagi rakyat biasa seperti aku dan bapak/ibu kalian. Ia tidak adanya jargon yang sangat sukar difahami. Tidak susah menyertai , malah bisa buat "offline mining" dimana bateri bimbit tidak dibazir sewenang-wenangnya. Macam-macam syarat ini jadikan Pi Crypto begitu menarik sekali untuk diterima orang ramai.

Potensinya Masa depan bisa jadi uang antarabangsa amat cerah !

Adakah Pi ini bernilai apa-apa? Saya tidak ada jawapan, karena ianya pun belum ditukar-milik (traded) ,maka nilai mata 1 Pi belum diketahui.

Tapi, @auleo ingin bagi jaminan kepada rakan-rakan kawan-kawan yang baca sehingga sini - sekurang-kurangnya ia bernilai 1 steem ! Sumbangan @auleo sebagai hadiah kepada Dunia Komunitas Bahasa Steemit

Marilah kita ramai-ramai mencuba Pi Network !

Ingatkan "auleo" sebagai referral code ya.

Ribuan berterima kasih !

Bukti @auleo salurkan 1 steem kepada para penyokong Pi Network.

https://steemit.com/cn-malaysia/@auleo/pi-network-terima-kasih

v6plckk4l8.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
4 Comments
Ecency