This content was deleted by the author. You can see it from Blockchain History logs.

King (Part-88)

received_630719627260476.jpeg

Jumalatar myös jalgrahan: "Minulla on suuri arvokkuus barassi olet ollut täällä tyytyväinen minuun. Se on minun velvollisuuteni olet arvokkaasti aristokraatit. Olet minun kutumb. Morsasadbarup että olen diteshi sinua. "

BRaw. Mitä vaurautta hän on kuin vaimo? Olet diyachen minua. Mitä muuta voit antaa?
ja brojeswar! Mitä balile? Hänellä ei ole vaurautta kuin vaimo. Mutta miksi prafullake tarayya diyashile isä-betay Millia?
Oli jar hopeaa puolella palanker-se raahattiin, että jumalatar brojeswarer, ja sitten, "Tämä on meidän on otettava." "
BRaw. Sinun bajaray on niin Sona-hopea tuottamuksellisesti, että te vastustaa ottaen tämä kalasita, meri Nether bakibe. Mutta yksi asia-

Mikä on se, jumalatar bujil, "Vannon baliteshi, se ei ole dakaittir varastettu." Minulla on joitakin omia resursseja-kuulo thaibhen. Joten grahanpshe ole epäilystäkään. "

Brojeswar sovittu, että poika kuliner ja professori Bhattacharya ei häpeä hyväksyä "Hyvästi" tai "ihmis arvo"-ei vielä tuntenut. Kalasita Big Heavy tekil, brojeswar ei helposti tulite parilane. Hän sanoo, "Mikä tämä on?" Kalasita Solid? "

Jumalatar Se ei ole mahdollista tunnibar sana hoachel sisällä.

BRaw. Entä sitten? Mitä siinä on?
Colsite brojeswar käsi puriya tulil – tiivisteet | Jar mohare on täynnä viisautta.

BRaw. Mitä nämä dhalia rakhib?
Jumalatar Miksi dhalia rakhiben? Kaikki nämä diyache sinua.

BRaw. Mitä?
Jumalatar Miksi?
BRaw. Kuinka monta hylkeitä on olemassa?
Jumalatar Tetrish Shaw |

BRaw. Tetrish Shaw mohare 50000 rupiaa. Meri baliache puhut rahasta?
Jumalatar Shoniachi kasvot mereen, sinun on 50000 rupiaa.

BRaw. Joten on se?
Jumalatar Raha ei ole minun, minulla ei ole oikeutta lahjoittaa. Money Gods, Debatra minun Jimma. Olen diteshi lainata sinulle rahaa minun Debatra omaisuutta.

BRaw. Tarvitsen rahaa pariyache-tuntea sen, jos Kerään tämän rahan varastettu corryao, heilew ei ole syntiä; Ei, tämä raha nahele ei suojella isäni kansaa. Olen myöntänyt rahaa. Mutta milloin se on maksettava?
Jumalatar Omaisuutta jumalten, jumalat pilley. Kun sunile minun mrityushanwad, todellinen ja sinetöity korko debasebay rahaa.

BRaw. Hän tulee olemaan minun kustannuksellani. Hänelle annetaan petos. Olen nahi hyväksynyt sen.

Jumalatar Seiroupe maksaa oman tahtoa.

BRaw. I'll payayya olet justile rahani.

Jumalatar Yksikään teidän ihmiset tulevat luokseni, asiteo.

BRaw. Olen asib rahat itse.

Jumalatar johon johtua? En asu samassa paikassa.

BRaw. .

Jumalatar Balile päivä, voin kertoa teille paikka on oikea.