This content was deleted by the author. You can see it from Blockchain History logs.

Wie beboet de politie?

SuperBanner_180421104116.jpg

Om de hoek wonen van een supermarkt is natuurlijk hartstikke handig. Alles wat je nodig hebt op 1 minuut loopafstand is heerlijk.

Er is echter ook een probleempje. Er zijn namelijk niet zo heel veel parkeerplaatsen, wat weer tot gevolg heeft dat er altijd meerdere auto's op de stoep geparkeerd staan. Dit is voor mij niet zo een groot probleem, maar er wonen ook veel kinderen bij ons in de buurt en die moeten vaak noodgedwongen omlopen over de rijbaan.

Toen ik net boodschappen ging doen, zag ik dat er een politie-auto op de stoep geparkeerd stond en ging er derhalve van uit dat de agenten boetes stonden uit te delen aan andere mensen die op de stoep geparkeerd stonden.

Maar tot mijn verbazing stonden de agenten in de supermarkt om hun lunch te kopen!
Ik vind het erg jammer dat deze voorbeeldfunctionarissen het zelf niet zo nauw nemen met de regels en vraag me af wie hun nu de boete gaat geven.

Ik vraag me af waar ik deze foto naartoe moet sturen zodat deze wetsovertreders ook een boete krijgen.

Prettig weekend allemaal!