This content was deleted by the author. You can see it from Blockchain History logs.

Rozpoczęcie działalności mojego bloga. Co będę robić i o czym będę pisać.

Witaj. Pisząc ten post chciałbym rozpocząć swój cykl działań, który wpłynie na moją systematyczność i zaangażowanie wobec treningów. Jednym z celów jest właśnie budowa systematyczności poprzez dzielenie się moimi wpisami z Wami. Dodatkowo tym postem rozpoczynam działalność mojego bloga.

Moim głównym celem jest poprawa sprawności fizycznej. Mam zamiar pisać o moich codziennych aktywnościach fizycznych oraz przyszłych planach jakie sobie układam. Z naciskiem będę postować o bieganiu i celach z nim związanych. Z czasem będę poszerzać moje wpisy o kolejną tematykę (nawet nie związaną ze sportem).

Mam nadzieje że spodoba wam się mój blog i z chęcią będziecie go odwiedzać. Pozdrawiam :)

Wybaczcie za słabą formę pisania, ale zawsze byłem w tym słaby, a warto nad tym popracować.