This content was deleted by the author. You can see it from Blockchain History logs.

ျဂိဳလ္သားမ်ား အေၾကာင္း ေတြးမိေတြးရာ ( အပိုင္း - ၂ )

ဟုတ္ကဲ့ ပိုင္း - ၁ မဖတ္ရေသးတဲ့မိတ္ေဆြမ်ား
ေအာက္ကလင့္ကေန ဝင္ဖတ္လို႔ရပါတယ္ခင္ဗ်ာ။
https://steemit.com/steem/@kyawkyawnaing/yagi-lthaundefined-ae-kang-etymundefinedtyyaa-apong-1-2017820t194240208z

အပိုင္း ၂ မွာေတာ့ အပိုင္း - ၁ ရဲ႕ ေမးခြန္းေတြ
ကၽြန္ေတာ့္ အျမင္နဲ႔ ျပန္ရွင္းျပပါမယ္။
ပထဦးဆံုး ေမးခြန္းလို ေလ့လာခ်င္ရံုသက္သက္
ကမာၻေပၚကိုလာတာလား ?
ကၽြန္ေတာ္ အျမင္ မျဖစ္ႏိုင္ေလာက္ပါဘူး။
ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ထက္ သူတို႔မွာနည္းပညာပိုင္းက
အမ်ားၾကီးကိုတိုးတက္ေနလို႔ပါ။
သူတို႔ေတြ ဘယ္ကလာမွန္းေတာင္
ကၽြန္ေတာ္တို႔ခုလက္ရွိနည္းပညာအရ မသိႏိုင္ေသးတာကို
သူတို႔ေတြက ကမာၻေပၚဆင္းသက္ဖို႔အထိ
ေအာင္ျမင္တဲ့ နည္းပညာေတြပိုင္ဆိုင္ထားေနပါျပီ။
အဲ့တာဆိုဒုတိယ ေမးခြန္းလို လမ္းမွားျပီးေရာက္လာဖို႔ဆိုတာ
ပိုျပီးမွ မျဖစ္ႏိုင္ေတာ့ပါဘူး။
ကမာၻေျမေပၚကိုေတာင္ တိတ္တဆိတ္
သူတို႔ယာဥ္ကို ဆင္းသက္ႏိုင္ေအာင္လုပ္ႏိုင္တာ
လမ္းမွားဖို႔ဆိုရင္ ပိုေဝးသြားပါျပီ။
image
နံပါတ္ ၃ ေမးခြန္းလို ကၽြန္ေတာ္တို႔ အနာဂတ္ ရင္ဆိုင္ရမဲ့
အႏၱရာယ္ တစ္ခုခုကို အေၾကာင္းၾကားဖို႔ေရာက္လာတာလား?
ဒီအခ်က္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္တို႔ ခုလက္ရွိၾကံဳေတြ႕ေနရတဲ့
ကမာၻ႔ရာသီဥတုေဖာက္ျပန္မႈေတြအရ
ကၽြန္ေတာ္ အျမင္ေတာ့ ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။
ဒီေနရာမွာလဲ ေနာက္ထပ္ေမးခြန္း ထြက္လာပါျပီ။
သူတို႔ေတြ လူသားမ်ိဳးႏြယ္ကို ကယ္ခ်င္တာလား ?
ဒါမွမဟုတ္ ကမာၻၾကီးကို ကယ္ခ်င္တာလား ?
ကၽြန္ေတာ္ အထင္ေတာ့ ၂ ခုလံုးပါ။
ျဂိဳလ္သားေတြက ကၽြန္ေတာ္ေလ့လာမိသေလာက္
ကၽြန္ေတာ္တို႔ လူသားမ်ိဳးႏြယ္ေတြနဲ႔
ပတ္သက္မႈေတာ္ေတာ္ေလးရွိေနပါတယ္။
image
ေနာက္ နံပါတ္ ၆ ေမးခြန္း။ သူတို႔ေတြ
ရုပ္ပိုင္းဆိုင္ရာဖြဲ႕စည္းပံု ဘာလို႔တူေနရပါသလဲ။
ကၽြန္ေတာ္ အထင္အရ သူတို႔ေတြက ကၽြန္ေတာ္တို႔
လူသားမ်ိဳးႏြယ္နဲ႔ ပတ္သက္ေနပါတယ္။
အရင္က ၾကည့္ဖူးတဲ့ကာတြန္းကားတစ္ကားထဲမွာ
သူတို႔ေတြ အရင္က ကမာၻၾကီးမွာ အႏၱရာယ္ၾကံဳခဲ့လို႔
အာကာသယာဥ္နဲ႔ ကမာၻေျမကို စြန္႔ခြာသြားျပီး
ခုခ်ိန္ ကမာၻၾကီးအေျခအေနကို လာၾကည့္ဖို႔
အာကာသယာဥ္ေတြနဲ႔ ျပန္လာတယ္လို႔ ေဖာ္ျပထားပါတယ္။
ဒါမဲ့ ကၽြန္ေတာ့္ အျမင္အဲ့လိုမဟုတ္ပါဘူး။
image
ျပီးေတာ့ နံပါတ္ ၅ ေမးခြန္းလို ဘာလို႔အာကာသထဲကလာပါသလဲ
ဒီမွာလဲ ေမးခြန္းထပ္ထြက္လာျပန္ျပီ
ေနၾကတ္၊ လၾကတ္၊ ၾကယ္မိုးရြာတာေတြေတာင္မွ
နကၡပညာရွင္ေတြ အတိအက် သိႏိုင္တာ။
ကမာၻၾကီးကို ခ်ဥ္းကပ္လာတဲ့ အာကာသယာဥ္ကို
ဘာလို႔မသိႏိုင္ရတာလဲ။ ကၽြန္ေတာ္ခုထိေတာ့
အျခားသူေတြ ဒီေမးခြန္းေမးတဲ့သူ မေတြ႕ဖူးေသးပါဘူး။
ဒီေမးခြန္းကိုေမးတဲ့သူရွိခဲ့ရင္ သူတို႔ေတြ
ဘယ္လိုအေၾကာင္းျပလာမလဲသိခ်င္ပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ ေျဖရွင္းခ်က္ကေတာ့
သူတို႔ေတြ အလင္းရဲ႕ အျမန္ႏႈန္းနဲ႔
ဒါမွမဟုတ္ အလင္းထက္ျမန္တဲ့ႏႈန္းနဲ႔
ကမာၻေျမေပၚဆင္းသက္ခဲ့လို႔ပါ။
အဲ့တာေၾကာင့္လဲ ကၽြန္ေတာ္တို႔ နကၡပညာရွင္ေတြ
တစ္ကမာၻလံုးမွာရွိတဲ့ Radars ေတြကေန မျမင္ရတာပါ။

အပိုင္း ၂ ကို ဒီေနရာမွာနားပါရေစခင္ဗ်ာ။
ကၽြန္ေတာ္ ေျပာျပထားတာ မရွင္းရင္လဲ ျပန္ေမးႏိုင္ပါတယ္။

ေရးသားသူ Kyaw Kyaw Naing
Photos credit to Google Images