Sobotní dávka Splinterlands

obrazek.png

https://splinterlands.com?p=battle&id=sl_fb611ea8b545849ac84dbc441602d66c&ref=krakonos

Nedávám tenhle text pod #cesky , ne každého bude zajímat, o čem se tam bude psát. Zejména, pokud budu uvádět nějaká čísla. Ale jak se v #cesky vzedmula vlna zájmu o tuhle hru, tak konstatuji, že zas z nás přibyli další hráči. Pokud se pod tímhle článkem odehraje nějaké vysvětlování, bude to asi ku prospěchu nejen mně.

Tak teda 318 bitev, 140 vítězství... Je mimo moje vědomosti nastavit si robota, aby hrál za mě. Takže musím ručně. Nevýhodou bude, že koncem září a října je jakési volno, na které pojedu mimo Prahu. Stolní PC s sebou nepovleču, takže přijdu o tahy. Nejen u Splinterlands, ale i o nejrůznější bonusy na faucetech a budu mít problémy s vývou "PUM" Pět článků do zásoby s odleženým zveřejněním, karamba... Ale nedokážu s tím nic udělat.

Syn začal o týden a kus dřív než já. A má asi dvojnásobek mých Total Aidrop Points. Taky měl větší štěstí při rozdávání odměn za denní questy... Ve výsledku má 320 DEC proti mým 70. Předpokládám, že to obojí je důvod, proč má proti mně skoro dvojnásobnou odměnu v DEC za vyhranou bitvu. Já dostávám nejvíc tak 0,4 za vyhranou bitvu ve vítězné sérii... Ale někd taky 0,008 DEC. Nevím, na čem to závisí. Asi na denní době a počtu hráčů, kteří zrovna hrají...

obrazek.png
Syna u hry drží kartičky... Tam mám větší štěstí já. Celkově jsme oba nic moc nedostali, ale přeci jen, já je mám oceněné na 80 DEC, on na 35 DEC a mám jich víc.

Zatím jsem ve fázi, že tak tak zvládám pravidla vlastního boje. Kdyby to byly šachy, tak napíšu, že jsem pochopil, která figurka jak táhne. O rošádách a braní mimochodem ještě pochopitelně nevím... Teď začínám vymýšlet bojové strategie. Oblibuji si nemrtvé. Vizte úvodné obrázek.

Nakupovat, prodávat, najímat a pronajímat... Tam ještě vůbec nejsem. Až budu vědět víc... Ale už položím první dotaz. V PEAKD.COM je kolonka GAMES, kde jsou i Splinterlands. Ukazuje to pár jiných grafů než vlastní SPLINTERLANDS.COM . Jak to kdo používáte?

A přijdu s myšlenkou. Nabízí se. Já a syn. Na postup do Bronze II potřebujeme POWER 1000 a rating nad 400. Rating by problém nebyl. Ale těch 1000 POWER ano. Nicméně. Až bude mít syn 500 a já 500, co když mu pošlu celou svou hromádku karet?

Další dotaz. Kdy potřebuje mít těch 1000 bodů? V libovolném okamžiku kola, nebo když se otevírají chestky? Nebo během celého kola? A až zinkasuje syn odměnu za Bronze II, může zas "moje" kartičky vrátit a poslat mi i svoje? Brání kromě nedůvěry něco tomu, aby se téhle "zápůjčky" účastnilo nás vícero? Je to zakázané pravidly? Je to morální?

A dotaz do třetice. Když dostáváte odměnu v chestkách, dostáváte jen za svoji úroveň, nebo i za ty předchozí? Za Bronze III je 5 chestek. Za Bronze II je 7. Znamená to, že bych dostal 12? Kdyby jen těch 7, tak so ta opičárna s přesunem karet asi ani nevyplatí...

No, odhady budoucího vývoje, to ještě není ale vůbec šálek mého čaje... Zatím hraju a uvidím. Tak ale od oka... Je skvělé být časným vstoupivším do hry. Ale teď se jich denně hlásí až moc. APR pro stakované SPS silně klesá. A myslím si, že na světě je jen asi 8 miliard lidí. Asi to všichni hrát ani nebudou. Ten příliv nováčků je trvale neudržitelný. Co potom, až začnou docházet? Vůbec nevím. Ale to mi asi nikdo neporadí.

No, když použiju tag #splinterlands, tak za to taky něco dostávám. Zjevují se mi SplinterTalks Tokens. Jak ve hře, kde se mi započítavjí do Airdrop Points, tak na Hive-Engine. Momentálně v nich mám 0,22 USD dle současného kurzu. Zase dodtaková motivace psát o Splinterlands... Mimochodem, to za čtvrté. Máte někdo chuť vysvětlovat, co jsou tyhle všechny tokeny na H-E? To už je pro mě hodně nadstavbové...

obrazek.png

kraki-a.png

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
8 Comments
Ecency