Splinterlandí inventura v #cesky ...


Smyslem obrázku je obrázek. Na to, že jsem včera vybojoval 18 bronzových bedýnek, nic moc...

Co se divím? V sezóně jsem vybojoval 63 bedýnky. A je tam snad něco? Jako by mě ta hra znala. Dostávám jen drobné. Ale díky i za ně. A teď už k věci.

Pár postřehů, jak si my, hráči, kteří píšeme pod #cesky, ve hře vedeme.

@czechglobalhosts . Si nevede. Zbylo mu tam jen pár karet, v dnešní tržní hodnotě za sotva necelých 30.000,- USD. Ani pořádně nepronajímá. Pochopil jsem, že se o takovéhle drobné nestará.

@softa a jeho klon @softa.spl . Nebudu prozrazovat hodnotu jeho portfolií, ale není na tom řádově jinak než @czechglobalhosts . Pochopil jsem, že si platí lepšího robota. Pohybuje se mezi diamantovou a zlatou ligou. Má dost smůlu... Bedýnek mívá hodně, ale ten obsah... Ve srovnání se mnou samozřejmě nebe a dudy. U něj se dá psát o poloprofesionalitě... Asi ho to neživí. Ale pokud se hra ujme, jednou by mohlo...

@tazi Přestal hrát. Nevím, jak to dál plánuje. Ještě v tom má pořád desetkrát víc než já...

@ibelin hraje . Nepravidelně. Tudíž asi bez robota... Dokonce i Brawly... Někde kolem zlaté ligy. Síla jeho karetního portfolia tomu odpovídá. Rozhodně už o hře nepíše.

@godfish pro sebe vymyslel sofistikovaný systém. ( @godfish/moje-aktualni-strategie ) Půjčuje si karty a vyhrává karty Soulbounds. Jestli se mu je někdy podaří prodat, mohla by to být úspěšná strategie.

@jedenjenda Nevím, jestli osobně, nebo robotem, ale hraje pravidelně. A má štěstí... Hraje denně. Brawly už ale nehraje. Česká gilda byla především jeho dítě. A abych se vyjádřil kulantně, naše gilda se potácí mezi životem a smrtí.

@zirky @shebe a @kraki Já to profláknu. Hodnota portfolia asi 150 - 100 - 50 USD. Bronzová liga. Tam se moc slávy nenadělá... @shebe a @kraki hrají i Brawly.

No a @zeero22 , @timehacker a @greenmask9 dlouhodobě nehrají.

@cryptoinvestsvk snad nikdy nehrál...

@s4b4t0n Zlatá liga. Mimo naši gildu. Občas hraje. Docela často, ale ne úplně pravidelně... Má 20x dražší portfolio než já... Zlatá liga. Bez robota.

@valggav Má čtyřikrát hodnotnější portfolio než já. Ale bez Soulbounďáků, samozřejmě.. Nevím, jak to dělá. Občas si jistě pronajímá. Podívá se i do Diamantové ligy.

Tak takhle si vedeme. Budeme diskutovat, co a jak dál? Jak to vidíme? Nebo necháme věcem volný průběh, jako dosud?

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
24 Comments
Ecency