Moje válčení ve Splinterlands

Nebudu tentokrát myšlenky číslovat. Ale co odstavec, to myšlenka.

Komunitní účet @guildacesky . Mám dojem, že nápad se moc neujal. Mohu se samozřejmě mýlit... Články píše @jedenjenda , protože je to jeho duchovní dítě a já, protože mám prázdniny a stránka textu mi nepůsobí duchovní muka...

Nicméně, na koupi Barracks 2 to časem vydělá. I když jsem si původně myslel, že je budeme mít už předevčírem.

A když už to tady je, tak se tedy snažím vyhrát nabízenou cenu. Jenomže... Navrhuji změnu. Vyžádal jsem si posledně pro @kraki -ho Summonera s hodnotou 7. Copak ho @kraki v Bronze využije? Tam jsou obecně nižší hodnoty soubojů. Tak v 10% případů k něčemu je.

Navrhoval bych, aby si "vítěz" vyjednal kartu, která by mu byla skutečně užitečná, na míru... Mimosa Nightshade se prodává za 64 USD a pronajímá za asi 10 DEC denně. To je asi 0.005 USD denně. Nešlo by to, aby si "vítěz" řekl o něco, co se taky pronajímá za půlcent denně?

Naučil jsem se pár drobtů o soubojích. Hraju teď za dva. Nemá smysl vítězství pro vítězství. Nehraju na denní focusy. Hraju to, pro co mám karty. V @krakonos mám u každého živlu summonera na levelu 2. U @kraki mám u death summonera na levelu 2 a u life alespoň level 1...

Takže radši vyhraju 1 souboj ze 3, kde dostanu odměnu 1.000 RP, než abych vyhrál všechny 3 a dostal celkově 5 RP.

Otáčím asi 40 USD v poolech. Něco to dává, přes 100 DEC denně. A pronajímám. Ožebračil jsem @kraki , který dostává za pronájmy asi 40 DEC denně, já dostávám asi 140 DEC denně. Dám sem obrázek, abych nachytal i nějaké hlasy mimo #cesky ...

Je vidět, že průměrně denně vyhrávám těch 10 chestek, @kraki dtto...

Úmyslně teď sestoupím do Bronze I. Myslím, že tam budu mít v součtu vyšší odměny...

Slovo závěrem. @softa mi (@guildacesky) napsal pod minulý článek ( @guildacesky/poctvrte-valcime-s-krakonos-em ) komentář. Kdyby přidal odstavec (možná ani to ne) a 2 printcreeny, tak to mohl být článek, za který by káplo... 3 hive? Tj. asi ... děsně moc DEC. Barracks by byly zase blíž...

Napišme každý nějaké svoje postřehy, jakékoliv. Na Discordu si vyžádejte od @jedenjenda Post Key. Jednak nás to obohatí materiálně, ale jednak to má i cenu předávání zkušeností. Já se v posledních dnech poučil dost...

Mýlil jsem se v kurátorské hodnotě účtu. ještě nic nedostáváme. Funguje jenom Isnochys. Občas dostáváme pivo...

Myslím, že každou sezónu jsem schopen vydělat 4000 DEC. To by znamenalo, že mám na 1 balíček karet za každou sezónu. Zatím jsem vždycky na balíčcích prodělal. Mám smůlu. Ale láká mě to. Kupovat karty, nejlépe summonerů, to je samozřejmě jistota.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
21 Comments
Ecency