Berakhirlah Cuti | Kembali Ke Dunia Kerja

Cuti sudah habis

Cuti 5 hari sudah habis. Tidak puas lagi cuti,macam tidak mahu pergi kerja,hahhaa.Akibat raya ni,aku rasa macam badan aku naik beberapa tan sudah,perut ke depan.Lagi sedih, isteri sudah balik ke Sandakan,terpisah lagi kami berjauhan,hmmm soo sad tapi apa boleh buat ,seruan kerja sudah memanggil.Kalau tidak kerja,siapa nak bagi duit woiiii,hahaha.


Nampak tu perut? King sudah kenyang.
[Gambar throwback Raya Ketiga di Kimanis]

Raya Tahun Ni


Raya tahun ni buat aku sedar yang adik adik aku,sepupu aku sudah besar panjang.Semua sudah masuk alam akil baligh.Tahun ni raya aku dapat cuti 5 hari,tak sangka dapat cuti lama,hahaha.


Adik aku no tiga,besar ke sisi dan ke atas,haha.


Haaa ni adik no 4,dulu pendek tapi sekarang panjang betul

Adik no 2 dan 5 tiada dalam gambar.Susah mahu bergambar,asyik merayap ke sana sini sama kawan kawan.


Family yang jarang dapat berkumpul

Semoga keadaan begini berpanjangan untuk raya yang seterusnya,insha Allah.

Till we meet again steemian,
Selamat hari raya!

oklah,mahu pergi kerja sudah.

@eyonlapar

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now