Дневен Пост Майките на #hive

Здравейте на всички ! Днес отново съм зает цял ден и то с глупости! Затова сега ще разкажа как премина денят ! Сутринта станах към 7.30ч. и се приготвих за товаряне на стъклени бутилки от завода в София. Пристигнах там към 8.10 и като се започна едно чакане- първо с документи, после вътре чакаш мотокари за товаряне,абе не е за разправяне.



Тук са складовете за бутилки




Това е смлян кварцов пясък от който правят стъклата



А това са натрошени стъкла, които също се преработват наново



Най после след 4 ч. чакане и други разправии, също към един час- демек общо 5 часа ме натовариха и потеглихме към Мелник, тук снимах Рила от магистралата при Долна Диканя



И след всичко и целия път съм вкъщи, там Блонди ме чака



А аз ви желая приятна вечер и леки сънища! Както винаги @iliyan90 е плътно с нас на

Този пост

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
6 Comments
Ecency