Chronixx - Tenement Yard - Barrier Free Dub


[Intro]

Sound dead yuh diss Barrier Free yuh inna problem, A wonder if nobody never tell yuh

Sound dead(サウンドは死んだ)お前は”Barrier Free”を”disったからやっかいな事になったんや!!!
不可解やで誰もお前に言わなかったなら!!

[Verse 1]

I never ask you Nothing weh you tell me
I beg you daily to cease and still yuh keep talking
Waaa aaa a ah
Barrier Free

Member you tell me, from me a little baby
He that keepeth his mouth, shall stay out a problem
Woi Wooo aaa a ah

頼んでもないのにペラペラ喋りやがって。
俺はやめといてくれって言ったのに、オマエはまだ喋り続けてるわ。
Waaa aaa a ah
Barrier Free

俺が小さい赤ちゃんだった頃から聞かされてきたのを覚えているわ。
口は災いの元や。厄介な事に巻き込まれへんようにな〜。
Woi Wooo aaa a ah

[Chorus]

Aye and any tin pan test dem dead
So We ain't tarrying on yah
Seh we tuffa than steal we a big sound fi real
But some tin pan a real informa

うるさい”Sound”が挑戦しに来たけど奴ら死んだわ。
俺らはお前に構っている暇はないんや。
言うとくで。俺らは鋼よりも強いで。俺ら本物の”Big Sound”や!!
せやけども”うるさいSoundの奴ら”はホンマにインファーマーや!!!

[Hook]

Sound dead
yuh diss Barrier Free yuh inna problem,
A wonder if nobody never tell yuh,
Sound dead
sound dead, sound dead
And from yuh diss Barrier Free yuh inna problem,
Deep deep problem

Sound dead
お前は”Barrier Free”を”disったからやっかいな事になったんや!!!
不可解やで誰もお前に言わなかったなら!!
Sound dead
sound dead, sound dead
お前は”Barrier Free”を”disった時からやっかいな事になったんや!!!
深刻な事態やで〜。

You aguh bawl, sake a yuh mouth
You a go weep, sake a yuh teeth
Tin pan a talk weh dem a chat bout,
We murder drum pan 7days a week

お前は口元が災いで泣いてしまうわ。
お前は口元が災いで泣いてしまうで。
うるさい”Sound”が何か喋っているわ。
俺らは”うるさいSound”を週7日ぶっ殺すで

[Verse 2]

Memba you tell me seh Teflon hate me
Then you tell Teflon, "Chronixx say, him hate him like a dose a poison"
Sound guy You wicked ehhhhh

You tell me woman say me have another lady
Then you tell me, say she have a man weh live a Horizon
woi Mouth a massie!
But guess what

お前が俺に言ったのを覚えてるわ。”Teflon”
(アーティスト)が俺を嫌いだってな。
それでお前は”Teflon”に言った”Chronixxも
“Teflon”が嫌いだってまるで一盛りの毒位。
“Sound guy”(サウンドボーイ)お前は大嘘つき野郎やな〜!!!お前は俺の彼女に言った。俺が他のgirlfriendもおるって。
ほんでお前は俺に言うた。彼女は他の男とホライズンに住んでいるってな。
うぉ〜い!!!お喋り野郎!!!
何が起こると思う?

[Repeat Chorus]

Any tin pan test dem dead
Barrier Free we ain't tarrying on yah
Big sound fi real caa we tuffa than steal
But some tin pan a real informa

うるさい”Sound”が挑戦しに来たけど奴ら死んだわ。
俺らBarrier Freeはお前に構っている暇はないんや。
言うとくで。俺らは鋼よりも頑丈や。俺ら本物の”Big Sound”や!!
せやけども”うるさいSoundの奴ら”はホンマにインファーマーや!!!

[Repeat Hook]

Sound dead
From test barrier free yuh inna problem
A wonder if nobody never tell you
Sound dead , sound dead, sound dead
From you test barrier free yuh inna problem
Wooo yuh Inna problem
Woo You a go bawl

Sound dead(サウンドは死んだ)お前は”Barrier Free”に挑戦した時からやっかいな事になったんや!!!
不可解やで誰もお前に言わなかったなら!!
Sound dead , sound dead, sound dead
”Barrier Free”に挑戦した時からやっかいな事になったんや!!!
お前は問題に巻き込まれた。
お前は泣くで〜。

 

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency