Масло Гхі

Декілька років потому дізналася про це масло - воно знадобилося мені для приготування страви - необхідним інгредієнтом було саме масло гхі. Тоді я придбала його в найближчій еко-лавці. Потім побачила варіанти на iHerb.
Де можна придбати 1
Де можна придбати 2

image.png

Ґгі, Гхі, або Ґі (гінді घी, бенг. ঘি) — різновид очищеного пряженого масла, яке широко використовується в Південній Азії (Індія, Пакистан, Бангладеш, Непал, Шрі-Ланка) для приготування їжі, лікування і проведення релігійних ритуалів. Один з найпопулярніших і характерних продуктів індійської кухні.

Мені дуже сподобався смак - це масло круто додавати в каші діткам, я намагаюся готувати саме на цьому маслі - річ у тому, що в нього висока температура горіння, тому воно, як і масло авокадо, або кокосове ( дуже смачно сирники смажити саме на кокосовому), є найкращим варіантом для приготування їжі. А оскільки при його приготуванні зникають домішки, антиокислювачі та інші добавки, і, отже, не утворює канцерогени і не псує їжу.

Я спробувала приготувати таке масло сама. Для цього вершкове масло кип'ятила на мінімальному вогні. Спочатку відбувається випаровування вологи, потім потемніння білка і цукру. Масло стає темнувато-золотистим.

image.png

Отриманий розчин знімають з плити і проціджують крізь марлю. На марлевих волокнах осідають білок і цукор, а очищене масло зливається в приготовлену ємність. Тепер воно готове до вживання.

image.png

В мене на фото вже масло застигле. А спочатку воно було янтарно-золотого кольору - не даремно його називають рідким золотом.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency