13 LAT. NA TYM SAMYM PALCU.

13 LAT. NA TYM SAMYM PALCU.




fullsizeoutput_5a30.jpeg




nerwy, pośpiech.
uśmiech, krzyk.
płacz, tragedie, blizny, śmiech.
tona rozmów, morze wina.
samochód, sukienka, północ.
(przyjadę po Ciebie, obojętnie o której).
puls i żar.
bezsilność, złość.
szpital, rozpacz, śmierć.
zmęczenie, praca, irytacja.
(zlizana z policzka moja łza).
zatracenie, zasłuchanie, zawieszenie.
niemoc, trzaśnięcie wyjściowymi drzwiami.
miłość dnia naszego-
szarego, powszedniego.
amen.
bunt i troska.
Jego dłoń, mój brzuch.
zmęczenie, zapatrzenie.
2 koty, 2 rybki.
kilka pająków,
1 Syn.
(zostań, nie wstawaj, ja pójdę).
książki, płyty, sen,
podróże.
niemrawe poranki.
kolejna kawa.
i od razu lepiej.
odmówione, ponawiane zaręczyny.


k6Xz2HcaQ1KfhbUGqU9C%Q.jpg

upartość i chcenie.
próby, pokusy, drogi na skróty.
mój krzyk, Jego cisza.
wolność, przestrzeń,
fruwanie pod niebem.
brak powrotów, z powrotami.
(nie mów do mnie teraz, po prostu się do mnie nie odzywaj).
śmiech do łez.
Jego język, moja skóra.
beztroska, bezsenność, irytacja.
(co na obiad?)
cierpliwość, lojalność.
Jego ból, moja cisza.
(nie wytrzymam z Nim, zamorduję!)
muzyka.
obłęd w oczach i długi spacer.
(nie musisz mnie kochać R, pozwól mi przy Tobie być).
zapomnienie. wyrozumiałość.
dziki taniec.
bezsenność. westchnienie.
(jak on wytrzymuje ze mną?!)
13 lat.
ten sam facet,
najlepszy na świecie.
tacy młodzi, tacy starzy.
tyle przygód, tyle nocy.
nadal żywi.
jeszcze się nie pozabijaliśmy.
kolejny marzec. 13.
pomimo wszystko,
nadal My.



img_1429.jpg


Pierwotnie opublikowano na slowo ma znaczenie. Blog na Hive napędzany przez dBlog.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
18 Comments
Ecency