Piątek z awarią

Niespodziewanie piątek zakończyłem awarią techniczną. Łańcuch mi się skończył (1000 km - zima). Dawałem mu w kość w tych warunkach to w końcu odmówił posłuszeństwa.

PXL_20240209_135852973.jpg
Mieliśmy dzisiaj strajki rolnicze. Podobno były korki jeśli ktoś jako środek transportu wybrał auto. Mnie to więc nie dotyczyło

output (22).gif
Krótka trasa. Dobrze szło

Pierwsze zlecenie OK - po Oliwie wzdłuż Grunwaldzkiej. Potem jechałem w stronę Wrzeszcza czekając na zlecenia i wpadł kurs na Zaspę. Po nim dostałem kurs podwójny, który był opłacalny i w dobrym kierunku (Wrzeszcz). Niestety po wzięciu drugiej torebki spadł mi łańcuch, połamała się też jego obudowa. Po szybkiej naprawie okazało się, że linka od przerzutek też się poluzowała i nic z tego jeżdżenia nie będzie.

Doturlałem się do pierwszej klientki, a do drugiego klienta wspomogłem się w połowie rowerami publicznymi. Bez tego klient dostałby jedzenie 10 minut później. Wróciłem potem do mojego grata i z powrotem pojechałem w kierunku serwisu bliżej domu. Naprawa będzie mnie kosztować około 140 złotych [edycja - wyszło 170 zł]. Nie jest źle - już myślałem o nowym zakupie, a tu okazuje się, że jeszcze trochę pociągnie.

PXL_20240209_134651858-COLLAGE.jpg
Czerwony pomocnik dzisiejszego dnia. Było jak wrócić z pracy i z serwisu. Po prawej niewyraźny łańcuch

PXL_20240209_130334320.jpg
Kładka w środku Zaspy. Może ten wypadek zwiastował moją awarię?

image.png

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency