Rześkość

Witam serdecznie
Ostatnie dni należały zdecydowanie do tych wyjątkowo ciepłych czasem aż za bardzo.
Z ogromną przyjemnością więc przyjęłam ten dzisiejszy znacznie chłodniejszy dzień. Tak, mogłam dzisiaj odetchnąć. Taką pogodę lubię najbardziej. Mam energię do działania. Chęć aby spędzić wolny czas na zewnątrz.
Dzisiaj wybrałam się do mojej przyjaciółki, która jest naprawdę niezwykłą osobą. To właśnie dzięki niej jej domek jest tak klimatyczny. To osoba, która wszystko co robi, robi z sercem i duszą.
Ostatni rok był dla niej wyjątkowo ciężki. Wygrała walkę z rakiem, dzielnie znosi dializy i mam nadzieję, że niedługo będzie mogła mieć zrobiony przeszczep nerki.
To naprawdę wyjątkowa osoba. Niesamowicie silna. Niezależna. Kochająca otaczającą jej przyrodę.
Tak więc dzisiaj przychodzę do was z kawałkiem ogrodu. Ogrodu z magicznego i niezwykle klimatycznego miejsca. Chatki na skraju lasu.

img_2618.heic

Ups ! Chyba wylały się roślinki z garnka 😱

img_2620.heic

img_2624.heic

Trochę czerwoności ♥️

img_2623.heic

img_2626.heic

Róże i fiolety. Niestety zapomniałam zapytać jak nazywa się ten kwiat 😕

img_2638.jpg

A tu…hmmm…nie przepadam za nimi ale kolory miał piękne 😅 widzicie ? Wiecie o kim mowa ? 😁

Cieszę się, że mogłam zabrać Was do magicznego ogródeczka. Dziękuje za uwagę i ciepło pozdrawiam ♥️

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
4 Comments
Ecency