Listy

Lubię pisać listy. Te tradycyjne, wysyłane w świat. Pisane odręcznie, z włączoną ulubioną muzyką w tle, pisane na papeterii, którą własną techniką przebarwiam w taki sposób, by wyglądała na poniszczoną, pożółkłą i starą.

Piórem z zielonym atramentem opisuję na kartkach sprawy mniej lub bardziej ważne. Od kilku lat mam swoich stałych i wiernych korespondentów, którzy podzielają moją pasję do prowadzenia korespondencji tradycyjnej.

Moje listy jednak są odrobinę zmodyfikowane. Tworzę specjalną oprawę z papierów ozdobnych służących do scrapbookingu. Dodaję do wnętrza koperty aromatyczne herbaty, ręcznie tworzone zakładki do książek, sklejane przeze mnie ozdobne notesiki, niewielkie ilustracje i wielość innych drobiazgów, które mają za zadanie pobudzić zmysły i sprawić radość.

InstaSweet1575131332646.jpg

Koperta na list

InstaSweet1575053243181.jpg

Zakładka do książki

InstaSweet1575130635175.jpg

Botaniczny notesik mojego autorstwa, w którym znajdują się suszone rośliny z jesiennego ogrodu

InstaSweet1575130811450.jpg

InstaSweet1575130944897.jpg

InstaSweet1575131485616.jpg

InstaSweet1575131132230.jpg

Jeśli chodzi o tworzenie oprawy do listów, to nic mnie nie ogranicza. Mogę zawrzeć w niej wszystko to, co obecnie gra mi w sercu, by dzielić się tym, co mnie inspiruje. To jest piękne. Sama wielokrotnie odczuwałam radość z oczekiwania na list, który ma do mnie dotrzeć. Przyjemnie jest móc otworzyć kopertę pełną zapachów, słów i drobiazgów, które nadawca tworzył z całym nakładem starań i dobrej energii.

Przede wszystkim jednak jest we mnie pragnienie podtrzymywania tradycji pisania listów w dzisiejszym świecie – w erze portali społecznościowych i szybkiego przepływu informacji.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
7 Comments
Ecency