This content was deleted by the author. You can see it from Blockchain History logs.

Mój UpVote Bot Już Pracuje

Żeby wykorzystać 100% normy każdego dnia, musiałem uruchomić robota do upvotowania. Mój bot będzie się różnił od tych facebookowych i googlowych tym że nie będzie banował, on będzie Was wynagradzał za pracę jaką wkładacie w pisanie postów, nagrywanie filmów, tworzenie muzyki czy nawet memów. Dodatkowo to ja będę go trzymał na łańcuchu a nie sztuczna inteligencja.

Dlatego nie gniewajcie sie gdy będziecie dostawać "upwołty" bez kometarza. Ja w miarę możliwości będę czytał i komentował wszystkie wynagradzane posty, dodatkowo będę wyszukiwał nowe konta na #polish i #reakcja które zasługują na automatyczne upvotes. Po za tym tak jak do tej pory będę wynagradzał najciekawsze komentarze (nie każdy pisze posty a często jest tak że komentarz jest ciekawszy od samego postu), dlatego chyba warto obserwować i komentować konta które ja upvotuje: https://staging.busy.org/@mmmmkkkk311/activity

Bot powstał dzięki pracy @grzegorz2047 i będzie dostępny dla każdego jako open source project. Brawo Grzegorz że będac studentem udostepniasz dla wszystkich owoce własnej pracy nie żądajac w zamian ani złotówki (z własnego doświadczenia wiem że na studiach się raczej nie przelewa).

Tylko tacy ludzie jak Ty mogą zmienić ten świat na lepszy.

A co Ty zrobiłeś dla polskiej społecznosci steemit? (jeżeli niewiele to zaproś do niej rodzinę i znajomych bo to równie ważne jak bot do upvotowania)

Na chwilę obecną żeby dostać auto upvote wystarczy być na mojej liście. W przyszłości, gdy lista się rozrośnie, siła głosu może być uzależniona od takich czynników jak: obserwowanie, komentowanie, resteemowanie, upvotowanie czy flagowanie (tu niestety zadziała czarna lista na której już są tacy użytkownicy jak: zdechłykotek, rafalski czy fifek)

Ps. 1 Po @informator (warto go obserwować by powiedzieć CZEŚĆ do każdego nowego użytkownika tagu #polish) i @mariuszkarowski (bot testowy) to już mój trzeci bot (ten jest najsilniejszy bo posiada 43K SP) dodatkowo delegowałem 1K SP do @diosbot

Ps. 2 Wczoraj pojawił sie spam na moim ulubionym tagu #reakcja. Nie spamujcie tego tagu bo to taki nasz Hide Park gdzie można powiedzieć wszystko i zostać wysłuchanym bez obawy że zostanie się oflagowanym, ale wrzucanie odgrzanych fejków z 2015 roku po to by sprowokować dyskusję to lekka przesada.

Ps. 3 KAMIL STOCH !

Logo
Center