Zapowiedź weekendu!

Jak zapowiadałem, wracamy do regularności. Nieco odpocząłem i mam teraz masę zapału. Zacznijmy od tego co można zobaczyć w ten weekend.

image.png
Zaczynamy w piątek. Na start, odrobina egzotyki z ONE Championship. Jak zwykle, to miks MMA i Muay Thai. To właśnie w drugiej dyscyplinie dojdzie do walki o pas w wadze słomkowej między Samem-A a Prajanchaiem. Dobra gala na rozgrzewkę. Zwłaszcza, że transmisja w bardzo atrakcyjnych godzinach. Dla Polskiego fana będzie to 14;30. Battleground sprawdzi się idealnie jako preludium do reszty weekendu.

Transmisja Fightkulb 30.07 14;30

image.png

W sobotnią noc odbędzie się kolejna gala UFC Fight Night. Walką wieczoru będzie starcie ++raiah Hall vs Sean Strickland. Jeśli czytaliście moje podsumowanie walki Streacklanda z Jotko to wiecie, że taki pojedynek chciałem zobaczyć. Karta dla fanów prospektów. Zmierzy się ze sobą wielu zawodników, którzy wywalczyli kontrakty w Contender Series. Osobiście jestem fanem programu, co za tym idzie rozpiska mi się podoba. Zdecydowanie warto oglądać potencjalnych przyszłych mistrzów. Oczywiście, będą typy.

Transmisja: Polsat Sport 31.07 03;00

image.png

Czas na danie główne. Wspaniała karta Bellatora 263. Main eventem będzie finał grand Prix w wadze puiórkowej. Patricio Pitbull będzie bronił pasa przeciwko AJ'owi Mckee. Weteran vs niepokonany prospekt, którzy przeszedł przez turniej jak burza. Zdecydowanie mój ulubiony typ starcia. Ta gala wyłoni, również kolejnego pretendenta do tytułu. W co-main evencie zmierzą się Emmanuel Sanchez i Mads Burnell. Do tego drugą walkę dla Bellatora stoczy Usman Nurmagomedov, kuzyn słynnego Khabibba. Rywalem, solidny Luis Muro. To nie koniec "rodzinnych" klimatów. Na tej gali zadebiutuje też Khasan Magomedsharipow, braz Zabita z UFC. 20 latek legitymuje się rekordem 5-0. Rywal nie powinien być wymagający. 34 letni Jonathan Quiroz z rekordem 3-4.
Zapowiada się znakomita gala. Świetny main event, bardzo dobry co-main i kilku zawodników z dużym potencjałem. Warto zarwać nockę!

Transmisja: TVP Sport 01.08 1;00

Przed nami mocny weekend z MMA. Postaram się wyrobić z typowaniami i Bellatora i UFC. Jedno na pewno będzie. Do przeczytania!

Źródła: https://mmanews24.com/wp-content/uploads/2021/07/unnamed-1.
https://mma.pl/wp-content/uploads/2021/07/Bellator-263-rozpiska-1200x675.
https://www.mmarocks.pl/wp-content/uploads/2021/07/ufc-vegas-33.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency