Moje ulubione kosmetyki do twarzy 🧴💆🏼‍♀️

Hej!

Od około 4 lat zmagam się z trądzikiem, który momentami jest w lepszej kondycji, a momentami w gorszej. Kiedyś Wam opowiem jakie błędy popełniałam w związku z pielęgnacją i codziennym funkcjonowaniem z nim.
Podczas zdalnego nauczania w 2021 miałam o wiele więcej czasu, więc czytałam na różne tematy. Rozpoczęły mi się wtedy też poważniejsze problemy z cerą, bo miałam okropny wysyp i kompletnie nie wiedziałam co z nimi robić, no i jak się pewnie domyślacie robiłam wszystko tak jak nie trzeba 🙉

image.png

Zacznijmy od produktu, który pomagał mi od dłuższego czasu, czyli pasta cynkowa.

image.png

Możecie ją kupić w aptece, internecie, no wszędzie! Pasta cynkowa to tlenek cynku wymieszany z płynem, w którym rozpuszczono inne składniki. Nakładam ją punktowo na zmiany skórne, które mi przeszkadzają albo te, które dopiero się "wykluwają".
Pozwala też załagodzić zaczerwienienia.

Później "odkryłam" krem z filtrem 😂

image.png

Niby oczywiste, ale oczywiste jest to, że warto go nosić podczas pochmurnych dni oraz nawet podczas zimy? Dla mnie to nie było wcale oczywiste i kompletnie nic o tym nie wiedziałam. Możecie poczytać przeróżne badania na ten temat, ale głównym powodem, dla którego warto go nakładać, jest to, że chroni nas przed fotostarzeniem.

image.png
https://joemonster.org/art/20255

Może widzieliście gdzieś to zdjęcie, które przedstawia kierowcę autobusu, który nie stosował tej ochrony. Jego lewa część twarzy była blisko okna więc była nastawiona na większe promieniowanie słoneczne niż prawa. Efekty sami widzicie.

W najbliższym czasie postaram się Wam zrobić recenzję 3 filtrów, które do tej pory udało mi się przetestować :D

Następne są glinki a w szczególności zielona 💚 Co robi glinka?

  • działa przeciwbakteryjnie
  • jeśli będzie używana regularnie to wyreguluje produkcje sebum
  • świetnie oczyszcza

image.png

Testuje też różne kremy nawilżające, bo trzeba pamiętać, że podczas przechodzenia trądziku ważne jest nawilżanie, a nie tylko wysuszanie.
Do tej pory używałam tego kremu:

image.png

Ale ostatnio zaczęłam używać tego:

image.png

Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Z tej firmy miałam też olejek z drzewa herbacianego, który baaardzo mi pomógł z walką z przebarwieniami.

image.png

A co z oczyszczaniem?
Po SPF (krem z filtrem), kremach nawilżających, sebum, zanieczyszczeniach potrzebne jest solidne oczyszczenie, aby przez noc skóra solidnie odpoczęła i była gotowa na następny dzień. Ja używam olejku, który rozpuszcza ten cały brud i to wszystko, co się zebrało przez dzień.

image.png

Później do zmycia resztek używam łagodnego żelu:

image.png

Pewnie robię jeszcze dużo błędów, ale wiem, że przy dobrej diecie i pielęgnacji jestem w stanie wyeliminować trądzik 😈 Jeszcze muszę popracować nad stresem, bo czasem nad nim nie potrafię zapanować, a on też bardzo źle działa nie tylko na moją cerę ale i zdrowie. Powoli, małymi kroczkami będę coraz bardziej starała się "odbudować" moją twarz :D

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
9 Comments
Ecency