This content was deleted by the author. You can see it from Blockchain History logs.

Wiele można się tez nauczyć, ale to żmudna robota jak nie ma się do tego predyspozycji. Jadnak znam takich szalonych ludzi i całkiem niezle im wychodzi. Ja zawsze zazdrościłam ich samozaparcia i pracy włożonej w to żeby osiągnąć takie a nie inne wyniki. Bo... jestem pod tym względem trochę leniem, łatwo przychodziły mi podstawy i zawsze byłam trochę nawiedzona jeżeli chodzi o sztukę 😅🙈, ale nawet z talentem trzeba się uczyć rysunku, przejść przez wszystkie techniki i style 😬, poznać anatomię człowieka i zwierząt (rzecz jasna ogólnie), zasady perspektywy i wiele, wiele nudnych rzeczy. Ale nigdy nie jest za późno żeby zacząć! Także może jeszcze kiedyś się przekonasz, że potrafisz. Grunt żeby nie tracić przyjemności z tego co się robi i ćwiczyć.