This content was deleted by the author. You can see it from Blockchain History logs.

Daj Jednego - Lay's Befsztyk z Cebulką! S2E28

Hej! Dzisiaj mam dla Was nową, pisemną recenzję Daj Jednego!

Co na tapecie?

Na tej samej jeszcze sesji nagraniowej, spróbowałem ostatnio Lay's Befsztyk z Cebulką. Natrafiłem na nie dosyć niespodziewanie i ze sklepu wyszedłem ostatecznie z PIĘCIOMA nowymi smakami, ale o kolejnych już niedługo. Zajmijmy się Befsztykiem!

Gdzie kupić?

Duże opakowanie tych Lay'sów znajdziecie Biedronce!

Cena

Chipsy kosztowały równe co do grosza 5 zł!

Opakowanie

Opakowanie przypomina wyglądałem kolejną edycję smaków światowych gdzie jego kolory mają reprezentować flagi różnych krajów - ale to nie jest żadna edycja tego rodzaju. Już trochę ta kolorystyka mi się przejadła ;).

Smak

Befsztyk smakuje dosłownie jak Cheetosy! Mówię tutaj o Cheetosach w kształcie spirali, jest to smak serowo-keczupowy jeżeli pamięć mnie teraz nie myli. Nie jest to jednak jedyny aspekt, który przypomina te chrupki! Tekstura jest praktycznie taka sama!

Można ich wsunąć naprawdę sporo!

Podsumowanie

Cena jest adekwatna jakości i ilości i jak najbardziej Wam je polecam! Są nietypowe i chyba jeszcze swoich wrażeń Wam nie opisywałem w ten sposób, haha. Już niedługo smak Pomidory z Bazylią!

Befsztyk z Cebulką: 7/10

Poniżej znajdziecie tę recenzję w wersji wideo:

To by było na tyle jeżeli chodzi o ten odcinek, ja jestem Marcin, narazie! :)