This content was deleted by the author. You can see it from Blockchain History logs.

Moja rowerowa wycieczka w piękne południowe rejony kraju

Cześć!
Mam dziś parę zdjęc z mojej ostatniej rowerowej wycieczki, jednym z celów był zalew w Sieniawie. Jest to sztuczny zbiornik który uruchomiony został w 1978r.
Zapora w Sieniawie ma 174m długosci, 30m wysokości i 8,5m w koronie. W korpusie zapory znajduje się pompownia i ujęcia wody. W niedalekiej okolicy znajduje się także punkt oczyszczania wody i przesyłu do pobliskich miejscowości takich jak Krosno (3 lata temu oczyszczalnia poddana została gruntownemu remontowi i jest jedną z najnowocześniejszych w okolicy).

Na początek zdjęcie które pozwoli nam umiejscowić jezioro ;)
wik.JPG

Fotka z Wikipedii

A tutaj trasa którą pokonałem wraz z ilością kilometrów(dzięki Google za śledzenie) ;)
Przechwytywanie.JPG

Tutaj dwie fotki zrobione parę kilometrów przed Sieniawą, piękne widoki, spokój, cisza i natura to słowa charakteryzujące to miejsce

Zdjecie3.jpg

Zdjecie4.jpg

Po dotarciu nad zalew można zobaczyć go w pięknej okazałości.

Pierwsze zdjęcie, wykonane z zapory przez którą przebiega droga krajowa 889

Zdjecie5.jpg

A tutaj zdjęcie z drugiej strony- miejsce skąd "pozyskiwana" jest woda która trafia do kranu, kąpiel w tym miejscu jest zabroniona ;)

Zdjecie6.jpg

A tutaj fotka zrobiona na jednej z plaż- ulubione miejsce rybaków ;)

Zdjecie10.jpg

A tutaj ja na plaży, dzięki Dominika za zrobienie fotki ;)

Zdjecie8.jpg

W drodze powrotnej przejeżdżałem obok Cerkiwi Zaśnięcia Bogurodzicy wzniesionej w 1869 we Wróbliku Szlacheckim (obecnie jest to kościół Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny).

Zdjecie11.jpg