Witam społeczność Steemit/Hello Steemit community


[PL]Witam wszystkich mam na imię Mariusz, jestem z Nowego Sącza postanowiłem dołączyć do społeczności Steemit.
Moimi pasjami są podróże oraz technologia blockchain, w moich blogach chciałbym pokazać w jaki sposób można podróżowac do różnych miejsc na świecie w tani i przyjemy sposób na własną ręke. Chciałbym przekazać wam moje doświadczenia i sposoby jak wybiererać hotel,jak się przemieszczać co warto zobaczyć oraz na jakie zagrożenia uważać, głowne moje kierunki podróży to Europa oraz Azja ale marzę o podrózy do Ameryki Południowej oraz Północnej jeżeli jesteś zainteresowany tematem Zapraszam do śledzenia Pozdrawiam serdecznie.

[ENG] Hello everyone, my name is Mariusz, I am from Poland, I decided to join the Steemit community.
My passions are travel and blockchain technology, in my blogs I would like to show you how you can travel to various places in the world in a cheap and acceptable way on your own. I would like to give you my experiences and ways of choosing a hotel, how to move, what to see and what to watch out, main directions are Europe and Asia but I dream about traveling to South and North America if you are interested in the content follow me Thank you for your attention.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now