This content was deleted by the author. You can see it from Blockchain History logs.

Bug Spacer

              Dziś krótki spacer usychającą doliną Bugu, w torbie aparat Sony a58 z pentaconem 

Popołudniowe wyście od tak po prostu dla wypełnienia wolnego czasu, pojechałem popatrzeć jak wygląda sytuacja nad rzeką na dzień 09,09,24r i powiem tak SSSSSUUUUUSZZZZZAAAAAAA łąki i okoliczne pastwiska jak sawanny tylko w dołach obniżeniach terenu widać zielone trawy, wszędzie na około szaro i sucho, szukam żywej przyrody do fotografii i ciężko znaleść cokolwiek...

Zrobiłem kilka fotografii wysychającej rzeki Bug ale po wrzuceniu na komputer widzę ze ten 30 letni obiektyw nie jest w stanie ostrzyć w dal, albo coś żle ustawiłem ręcznie ostrość na f8, więc niestety nie opublikuje zdjęć rzeki, ale przedstawię kilka foto natury okolicznej, ten obiektyw dobrze ostrzy z bliska, chyba tylko do tego współcześnie ma zastosowanie

Smutny widok tak płytkiej i brudnej rzeki nad którą się wychowywałem, już nawet od 2 lat nie opłacam karty wędkarskiej i nie wędkuje bo rybostan jest praktycznie zerowy...:(

Zaczynają się rykowiska, nie miałem okazji jeszcze obserwować na żywo, bo dopiero 2 sezon interesuje się fotografią przyrody, nie ganiałem wcześniej za zwierzyną, w tym roku chyba trafiłem na miejsce gdzie można się spodziewać rykowiska, lecz jutro wyjeżdzam w Trasę na 3 tyg po Europie i znów nie będzie mi dane obserwować, bo jak wrócę to będzie po wszystkim :(

no trudno :( zapraszam Was na kilka fotografii

DSC07542-Poprawione-Szum.jpg

DSC07558.jpg

DSC07545-Poprawione-Szum.jpg

DSC07559.jpg

DSC07553-Poprawione-Szum.jpg

DSC07556.jpg