Jak wypłacić Steem

W ostatnim czasie dużo się zmieniło.

Wczoraj oficjalnie już nie można sprzedawać Steem na blocktrades, całkowicie został usunięty wiec pozostaje to co jest chociaż dla wielu może być na początku jest problematyczne, ale postaram się wytłumaczyć

Jeśli wejdziemy w zakładkę sprzedaj Steem to przerzuci nas na poloniex.com

qi84bz.jpg

Tutaj musimy niestety założyć konto, po potwierdzeniu maila wchodzimy w portfel i tam wybieramy Deposit.

2f5286.jpg

Następnie szukamy Steem.

yy6lvf.jpg

Tutaj mamy liczby i nazwę, to memo i nazwa do przesyłu , wiec wracamy do Steem i naciskamy transfer.

9aijaz.jpg

Teraz będziemy mieć transfer środków.

Wpisujemy ten ciąg liczb w memo który mamy w poloniex, a w adres dajemy nazwę ( oby dwa widać jak wejdziemy w swoje konto tam w poloniex).

EC2FFBDC-B332-429B-8B0F-84EFF80BFDEE.png

Po jakimś czasie nasze środki będą na koncie poloniex i tutaj miałem problem bo pierw wymieniłem na TRX bo tak kazała strona a dopiero później mogłem na inna walutę, nie mogłem wymienić na etherum ( dziwny błąd był wiec wymieniłem na XRP jeśli chcemy wypłacić na normalna giełdę typu Bitbay to wchodzimy w wallet i wirhdraw tutaj będziemy mieć od razu dostępne środki które możemy przesłać.

w79bre.jpg

Wcześniej pamietajmy o swoim numerze z portfela danej waluty na Bitbay.

Przelew XRP był błyskawiczny ale uwaga tutaj był wymagany tag który znajdował się w portfelu XRP w Bitbay po wszystkim jak już przejdziemy jakoś to To na maila przyjdzie nam potwierdzenie czy jesteśmy pewni wysłania środków i przerzuci nas na okienko gdzie będzie pisało ile wysyłamy i gdzie.

Po zakceptowaniu otrzymamy kwotę w około 5 minut ( ta waluta)

Wiec jest bardziej dziwniej ale da się to ogarnąć mam nadzieje ze pomogłem jeśli ktoś nie będzie wiedział jak chętnie pomogę bardziej :)

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now