Graj i zarabiaj

Lubisz grać w gry podobne do gier z Commodore, Atari i Amiga to zapraszam : https://rollercoin.com/?r=k7lwsrwa. Przy okazji można zarobić. Grając zwiększamy moc kopania waluty którą ustawicie. Teraz jest ciekawa promocja, wystarczy poświęcić kilka minut dziennie a moc kopania zwiększa się z każdym dniem. To dla tych którym nie chce się grać.

rollercoin.png

Gram już drugi rok, do tej pory kupiłem 4 koparki z małą mocą. W zasadzie nie muszę grać, wystarczy że codziennie wchodzę i wciskam klawisz uzupełnienie energii i tyle. Za zarobione RTL dokupuje następne koparki i tak w kółko. Kiedy moja moc kopania będzie już odpowiednia wtedy dopiero zacznę wypłacać.

Kiedy mam ochotę to sobie pogram aby zwiększyć moc kopania, poświęcam na to godzinę i kończę. Czasami kiedy nie mam ochoty na grę daje komputer w ręce syna. On zadowolony bo gra, ja zadowolony bo zarabia :)

Jedynie teraz wchodzę codziennie i gram żeby nie stracić mocy kopania 1.091 PH/s. Tyle dostałem z promocji za regularne wchodzenie i granie.

Chętnych zapraszam: https://rollercoin.com/?r=k7lwsrwa Potrzebuję dosłownie jedną osobę, która zacznie grać z mojego linku aby objął mnie następny poziom promocji. Ktoś pomoże?

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
4 Comments
Ecency