Opóźniony szybki Internet

img_3505.jpg

A było to tak... Latem 2019 roku zadzwonił do mnie gość z jakiejś firmy oferującej Internet, że mają zlecenie z Urzędu Miasta, aby podpiąć łącze internetowe pod biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków i że najlepiej byłoby im puścić światłowód przez piwnicę KBK. W zamian oferują jakieś preferencyjne warunki. No to mówię: "spoko, można wiercić". Potem jednak przysłał mi ofertę i okazało się, że jest dwa razy droższa niż w KBK w Rzeszowie. A że był remont, to szybko zapomniałem o tym światłowodzie. Inne problemy miałem na głowie.

O przyrzeczeniu preferencyjnych warunków przypomniałem sobie w lipcu 2021 roku. Podpisana już była umowa na realizację projektu herbertowego. Pomyślałem sobie, że szybki Internet przydałby się do robienia streamów. Zadzwoniłem do firmy. Pracownik, który złożył obietnicę dawno już w niej nie pracował, ale przesłałem mailową korespondencję i odpowiednie instancje zgodziły się podpiąć nam światłowód na warunkach określonych w ofercie z 2019 roku. Końcem lipca wysłałem umowę. W połowie sierpnia najpóźniej mieli zjawić się monterzy. Nie zjawili się.

Dziś, 4 stycznia AD 2022, zadzwonił telefon. Miałem zajęcia, ale odebrałem. "Dzień dobry, firma taka i taka. Dzwonię w sprawie podpięcia światłowodu do Państwa lokalu..." Hmmm... sierpień, wrzesień, październik, listopad, grudzień. Wow! Mają jeszcze lepsze tempo niż Sąd Rejonowy Katowice - Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
5 Comments
Ecency