Najnowsze wieści z frontu NFT

obraz.png

Wczoraj w nocy zostało zakupione moje pierwsze fotograficzne NFT wystawione na Lensy i przedstawiające Dźwinę w Dyneburgu (lub jak kto woli Daugavę w Daugavpilsie) o zachodzie słońca. A w zasadzie to jedna z trzech "odbitek". Tym razem jednak nabywcą nie był znajomy, lecz osoba całkowicie postronna - @sagadahoctrott. Uzyskałem zatem ostateczny dowód na to, że ktoś zupełnie niezwiązany z tym co robię jest gotów kupić moje NFT.

Szkoda tylko, że ruch na platformie jest niewielki. Ale może z czasem się to zmieni... Ja postanowiłem dorzucić swój kamyk i na najbliższą środę (21.04) planuję streama dotyczącego NFT na Hive. Czy przyniesie to jakiś skutek? Zobaczymy. Wachlarz jest dość szeroki, bo na Hive można mintować zarówno grafikę, muzykę, filmy (NFT Showroom), jak i fotografie (Lensy). Dotyczy to więc dość dużej grupy twórców. Dziś lub jutro wydarzenie pojawi się na Facebooku Królestwa Bez Kresu.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency