This content was deleted by the author. You can see it from Blockchain History logs.

Konie na 8 marca

W czasach słusznie minionych dawało się kobietom goździki na 8 marca. Ja wolę tulipany, ale dylematu jakie kwiaty dziś wybrać nie mam, bo moja żona, znana na blockchainie jako @foggymeadow, pojechała na kilka dni na Podkarpacie. W tej sytuacji sięgnąłem do pudła ze starociami i wyciągnąłem to, co Aga lubi najbardziej - konie.

Zdjęcia zostały zrobione 10 lat temu, 21 lipca 2013 roku, w Janowie Podlaskim. Wybrałem się tam ze znajomymi dzień po imprezie weselnej mojego przyjaciela Dawida vel "Brata bliźniaka" (jest na tyle podobny, że wiele razy różni ludzie mylili nas ze sobą)...

PS. Niestety dziś stadnina w Janowie Podlaskim kojarzy bardziej z kiepskim zarządzaniem niż z końmi. Rok temu roku w mediach odtrąbiono sukces - dodatni wynik za 2021 rok. Wyniósł on 202,2 tys. zł. Z artykułów prasowych można wyczytać, że to dzięki mleku. Z raportu NIK wynika jednak coś innego: dodatni wynik to efekt otrzymania przez Stadninę odszkodowania za padłego konia w kwocie 1372,6 tys. zł. Cały raport (ze stycznia 2023) o hodowli roślin i zwierząt (w tym koni) można przeczytać tutaj.