Kartel wznawia działalność

IMG_5849.jpg

Kartel Bez Kresu wznawia działalność. Powoli, ale wznawia. Większość koniecznych (w mojej ocenie) prac remontowych została już zakończona. Pora więc reaktywować pola, które leżą odłogiem. W tym m.in. produkcję czekolady. Pierwsze tabliczki, co prawda, zrobiłem jeszcze w lipcu, niemniej zniknęły w ciągu godziny. Dziś z kolei rozpocząłem prace nad płynną czekoladą.

IMG_5848.jpg

Szczerze mówiąc nigdy nie próbowałem robić płynnej czekolady. Poprzestałem na zrobieniu kakao. Ku memu zdziwieniu jednak okazało się, że jest łatwiejsze niż myślałem. Łatwiejsze niż zrobienie tabliczki czekolady. Ziarno trzeba zmielić, ogrzać w ceramicznym podgrzewaczu i zmieszać ze zwykłym mlekiem. W efekcie uzyskamy płynną czekoladę lub kakao (jeśli mleka dodamy za dużo). BTW, dzisiejszą (a w zasadzie wczorajszą, bo już po północy) czekoladę robiłem z cukrem. Kolejny eksperyment zrobię jednak bez cukru - tylko ziarno i mleko. Ciekaw jestem efektu.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency