Izolacja

obraz.png

Izolacja nie jest mi obca. Miałem już w swoim życiu okresy intensywnej pracy, gdy wychodziłem tylko do sklepu i kościoła w niedzielę. 99% czasu spędzałem wtedy w domu. A potem... kończyłem płytę (lub inny projekt) i wracałem do świata. Ostatni raz w 2016 roku. Niedługo później poznałem @foggy-meadow. To wiele zmieniło, bo trudno się izolować mając żonę, małe mieszkanie i na głowie tysiąc spraw.

Obecna sytuacja niespodziewanie pozwoliła mi wrócić do trybu pracy w izolacji. Aga pojechała na wieś. Remont ograniczyłem. Co prawda nie do końca mam wolną głowę (jest jeszcze trochę rzeczy do ogarnięcia), ale w nocy (gdy blok śpi) spokojnie mogę siąść i popracować nad muzyką. Czy efektem pandemii będzie nowa płyta? Tego jeszcze nie wiem. Ale wszystko jest na dobrej drodze...

Swoją drogą udało mi się ogarnąć kilka innych zaległości muzycznych. Np. wrzucenie BWSP i Nostalgii na Spotify. Powinny pojawić się wkrótce.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
4 Comments
Ecency