This content was deleted by the author. You can see it from Blockchain History logs.

Dochód pasywny z krypto walut. Opinia.

Ostatnio ciągle chodzi mi to po głowie, po co handlować krypto walutami i podejmować ryzyko straty, skoro istnieją krypto waluty które dostarczają nam tzw "dywidendy" mam na myśli dokładnie 2 altcoiny (o tylu wiem) które nam dostarczają pasywnego przychodu.

  1. Neo $32.79 - Za trzymanie tej krypto waluty w portfelu dostajemy, token GAS $26.28 a dokładniej kawałek tego tokenu wszytko zależy od tego ile posiadamy krypto waluty NEO w portfelu. Na tej stronie można przeliczyć ile dokładnie dostaniemy tokenu GAS za trzymanie NEO w portfelu - https://neotogas.com. Na razie GAS jest zachęcającym czynnikiem do inwestowania w NEO, ale tego tokenu wciąż będzie przybywać co oznacza że nie nieunikniona jest inflacja. A jeśli GAS teraz ciągnie NEO do góry, to przy inflacji pociągnie je w dół. Inwestowanie w NEO jest ryzykowane jeszcze ze względu plotek i niepewności chińskiego rząd.

  2. BitConnect $135.52 - Czytałem gdzieś że BCC umie dostarczyć nam 8% w postaci dywidendy. Niestety nie udało mi się znaleźć potwierdzenia na jakieś stronie oficjalnej lub z pewnego źródła.

Dlatego mam pytanie do was steemowi koledzy/koleżanki.

Czy znacie jeszcze jakąś kryptowalute lub inny sposób przychodu pasywnego (przy posiadaniu małego kapitału)?
Jak to dokładnie jest z tym BCC?

Oraz ostatnie, uważacie że warto inwestować w takie krypto waluty pomimo ryzyka inflacji?

Pozdrawiam.depositphotos_9737524-stock-illustration-business-attention-question-mark.jpg