Przeszkadza Ci płeć? Zmień ją za pomocą snapchata!

Snapchat to takie narzędzie, którego fenomenu do końca nie rozumiem, ale dzięki jednej aktualizacji może stać się przydatnym narzędziem do... oszukiwania ludzi!

1.jpg

Źródło

W dzisiejszym świecie niektórym przeszkadza płeć. Ktoś jest facetem a chciałby być kobietą, wiecie, takie tam sprawy. Najnowsza wersja snapchata pozwoli im się wcielić w płeć piękną (oczywiście odwrotna sytuacja też jest możliwa) bez żadnych skomplikowanych zabiegów, operacji i innych cudów. Wystarczy tylko uruchomić aplikację, wybrać odpowiedni filtr i... voilà.

2.jpg

DocBox w wersji kobiecej. Naprawić to ucho, kilka filtrów, cieni, usunąć szumy i można wrzucać na fejsa.

Aplikacja przerobiła mnie na kobietę. Wysłałem jednemu znajomemu to zdjęcie i stwierdził, że "fajna laska, smyrałby" a gdy napisałem, że to jestem ja, jako facet tylko przerobiony w snapchacie przy pomocy filtru to... nagle przestał się odzywać i w momencie publikacji tego wpisu dalej go nie ma. Trochę zaczynam się martwić.

Randki przez internet się skończyły

Poznałeś fajną dziewczynę przez Internet? Przed podjęciem rozmowy poproś ją o skan dowodu, skrócony odpis aktu urodzenia, paszport polsatu i numer buta bo może się okazać, że to pisze facet, który nie specjalnie cię lubi i wkręca cię w takie jajo jakiego jeszcze nie widziałeś. Zalecam zatem ostrożność a wszelkim żartownisiom puknięcie się w głowę i zastanowieniem się nad swoim życiem.

Źródła

Własne.

Wsparcie

Podobało się? Obserwuj i wspieraj!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now