Moja rozmowa o kryptowalutach i Hive w podcaście Dobry Byt

Kilka miesięcy temu miałem przyjemność wziąć udział w rozmowie z Krzyśkiem i Bartkiem z podcastu Dobry Byt, który przy okazji gorąco polecam. Czym jest podcast Dobry byt?

przechwytywanie.png

To było moje pierwsze doświadczenie z podcastem, wciąż odczuwam ten zabawny dyskomfort słuchając swojego głosu na nagraniu, momentami wyszło nieco chaotycznie, ale ostatecznie mam wrażenie, że udało się rozjaśnić wiele koncepcji i rozwiać mity związane z kryptowalutami.

Skorzystałem też z okazji, żeby opowiedzieć nieco o moim ulubionym blockchanie, nadziejach jakie wiążę z rozwojem decentralizacji, a także zaprosiłem moich gospodarzy na Hive. Cały podcast od odsłuchania tutaj:

Zapraszam.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
11 Comments
Ecency