This content was deleted by the author. You can see it from Blockchain History logs.

Boty głosujące na Steemit- przydatne narzędzie do oszacowania opłacalności bota w danym momencie.

Siemanko Steemianie!

Wpadłem tutaj na szybko :). W poszukiwaniu informacji na temat botów natknąłem się na ciekawe narzędzie. Służy ono do oszacowania opłacalności bota w danym momencie. Po kilku testach na botach zauważyłem, że nie zawsze opłaca się używać bota nawet gdy wcześniej zyskaliśmy na jego głosie. Jeżeli duża liczba ludzi używa bota w danym momencie i używa większych stawek dana runda w bocie staje się nie opłacalna( chodzi tutaj o boty, które głosują co jakiś określony czas). Z pomocą przychodzi nam wyżej wspomniane narzędzie.

Narzędzie jest bardzo proste w obsłudze. Wystarczy wpisać nazwę bota i kliknąć start.

Po chwilli pojawią nam się wszystkie przydatne informacje na temat bota.

Możemy również przeliczyć ile zyskamy dzięki jakiej stawce. W tym celu wpisujemy w okienko wartość stawki i klikamy calculate.

Bot wyświetli prawdopodobną siłę głosu, jego wartość, oraz bardzo przydatną informację a mianowicie kiedy bot rozpocznie głosowanie. Czemu jest ona taka przydatna? Otóż w poprzednim poście z mojej wnikliwej analizy wynikło, że wartość głosu oddanego przez bota przed upływem 15 min od publikacji posta w całości trafia na konto autora. A nie jak to jest w przypadku gdy głos jest oddany później. Narzędzie nie współpracuje dobrze ze wszystkimi botami. Pamiętajcie też o tym, żeby mieć na uwadze kiedy bot rozpoczyna głosowanie bo do tego czasu może wejść więcej stawek i nie otrzymamy tyle ile jest pokazane w kalkulacji. Ja testowałem @bellyrub, @buildawhale.  A prawie zapomniałem narzędzie możecie znaleźć pod tym linkiem:

-Narzędzie do oszacowania opłacalności bota: https://rawgit.com/msg768/mysteemit/master/bidder.html

-Boty, które dały mi więcej niż 25% zysku: @bellyrub @minnowbooster @randowhale

Jeżeli macie pytania na temat tego narzędzia śmiało zadawajcie, powiem co wiem :D

Pozdro!

follow me @cryptosokal