This content was deleted by the author. You can see it from Blockchain History logs.

AFVs in miniature czyli modelarstwo na Steemit

Witajcie!

Jakiś czas temu zachęcony przez znajomych zainteresowałem się Steemitem. A ponieważ sam to i owo tworzę - pomyślałem, że może to być dla mnie ciekawe miejsce, alternatywa dla Facebooka.

Po rejestracji trochę się zdziwiłem bo pobieżne przeglądnięcie tagów i wyszukiwarki każe mi sądzić, że jestem pierwszym polskim modelarzem na tej platformie. I chyba też jednym z niewielu w ogóle. Szczerze mówiąc typowo "modelarskiego" tagu nie znalazłem ani jednego!

P1370965.JPG

Mimo to spróbuję się tu dzielić swoją pasją. Modelarstwem zajmuję się od 2004 roku, a mam 26 lat, można więc powiedzieć, że ponad pół życia spędziłem na budowie modeli.

P1380251.JPG

Interesują mnie przede wszystkim pojazdy bojowe, a od kilku lat niemal wyłącznie pojazdy ze współczesnych konfliktów zbrojnych. Łatwy dostęp do materiałów z konfliktów takich jak Ukraina czy Syria sprawia, że historię poszczególnych wozów można bardzo dokładnie prześledzić. Ostatnio zainteresowałem się też rozpadem Jugosławii i Bałkanami.

39_O1_XLVPM8.jpg

P1380376.JPG

O tym jednak opowiem dokładnie przy kolejnych postach.

P1360068.JPG

Pozdrowienia!