Coś o mnie a raczej o nas :)

Witam wszystkich, dopiero wszedłem w tą społeczność. Jestem Adrian,mam 24lata na karku i jestem kucharzem od 16 roku życia. Próbuje się jeszcze rozeznać co z czym tu się je. Chciałbym na początek się przywitać i powiedzieć kilka słów o sobie. Chciałbym wrzucać autorskie przepisy na pyszne jedzonko a także myślę o recenzowaniu restauracji. Możecie coś zaproponować, chętnie podzielę się swoimi doświadczeniami. Ostatnie lata robię sushi i kuchnie japońska, myślę nad zrobieniem poradników na temat kręcenia rolek czy gotowania ryżu. Chce wam też powiedzieć o mojej najbliższej osobie Natalii która będzie mi pomagać na steemit, też pysznie gotuję i pracuje w gastronomii a do tego pochodzi z Ukrainy. Więc przepisy będziemy wrzucać w dwóch wersjach językowych. Wrzucam kilka moich zdjęć z jedzonkiem. Czekamy na komentarze. :)

Привет всем, меня зовут Наталья, мне 21 год, моя родная страна это Украина и у меня жизнь – длинная неожиданная история. Не имею никакого понятия, что здесь надо делать и как это всё здесь работает, но человек, с которым я живу и делю все свои горя и радости, как говорят в фильмах, очень хочет понять систему STEEMIT. Мой парень Адриан(поляк), повар од 16 лет, живет в мире кухни итальянской, польской, японской а из за меня и украинской уже 8 лет . Его цель , поделится с вами очень вкусьненькими блюдами, а я буду помогать, так как гастрономия во мне сидит тоже не мало . И признаюсь честно, он не знает, что я не только перевожу его статью , а возможно и даю что-то од себя.

13417584_1177488565641117_5105425059518138058_n.jpgDSIOJIDSIFJ.jpg
steem1.jpg
steem5.png
steemi2.jpg
stem4.jpg
stemu6.png
steeee.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now