Czego brakuje mi na Steem czyli jak zwiększyć atrakcyjność sieci. VIDEO + TEKST


Gdy DTube zawodzi KLIK

Dzisiaj powiem wam czego brakuje mi w Steem. Co was pewnie zdziwi to że ludzi. Mimo że mamy ich coraz więcej wiele osób z tego powodu narzeka bo ten wzrost liczby użytkowników częściowo wiąże się z spadkiem jakości sumy wszystkich treści na Polish. Tak, ciągle brakuje mi tutaj ludzi.

Jednak nie takich, co przyjdą tutaj tylko żeby zarobic - co okazuje się nie takie proste jak w ich wyobrażeniu lecz takich co są aktywni i jeśli im nie wyjdzie lub tworzenie jest nie dla nich zostaną jako komentatorzy.

Częstym jest że treść mimo dobrej jakości, dużej ilości dolarów pod postem nie ma lub ma mało sensownych komentarzy, osobiście brakuje mi feedbacku i interakcji w komentarzach a taka interakcja jest bardzo dużą motywacją, pozwala się rozwijać i po prostu cieszy jest znakiem że treść naprawdę dotarła do człowieka.

Na steemit zauważyłem ze obszerna sekcja komentarzy to cecha wybitnych, tragicznych lub kontrowersyjnych treści. Brakuje komentatorów, osób czytających treści i dyskutujących o nich, większość skupia się na tworzeniu.

Ten wpis to też apel, jesli możemy dyskutujmy o poście w jego komentarzach bo takie dyskusje często przenoszą się na nasz czat. W odwrocie do komentarzy on dość prężnie funkcjonuje i mam wrażenie że zabiera funkcjonalność właśnie sekcji komentarzy pod wpisami.

Dodatkowym atutem większej ilości komentarzy pod wpisem może być ilość osób na Steem nie tylko poprzez motywację do działania ale również przez uatrakcyjnienie treści dla osób z zewnątrz, wyszukiwarki też chyba lubią dyskusje.

Zawsze gdy czytam coś w internecie po przeczytaniu kieruje się właśnie na dół aby poczytać opinie innych, może jakieś dyskusje. Nie raz przyłapałem się też że założyłem konto specjalnie by móc uczestniczyć w wymianie zdań.


▶️ DTube
▶️ IPFS
H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now