Novy spolubydlici

Soused

Doteď bydlel vedle ale nepohodl se tak utekl ke mně. Mam volné misto . Nejhorší že ze dne na den . Bylo nám to řečeno včera.

A už je chytrej a chce si přizpůsobovat. A tím mě štve. Je si mam vše vyprané atd .
Vždyť on se nacpal za mnou ne ja za ním. Tak co ma vůbec chtít mít nějaké požadavky..

Místo něho jsem mohl mit jineho spolubydliciho . První si to rozmyslel chtěli mi ho vecpat .Ale usmířil se na baráku.

Další by pro mně byl v pohodě ale dva kolegove s kteryma žiju ho nechtěli.
A nakonec se ke mně nacpe třetí?

Ten prvni s tim jsem žil 2 měsíce tudíž v pořádku. Druhý s nim dobře vycházím. A třetího co mam tedu sebe na pokoji taky znám . Ale je to chytrolin .

No uvidime je tu 2 Druhý den a už je chytrej .I když ostatně to jsem čekal když už ho znám nějaký čas.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
2 Comments
Ecency