NOWE TECHNOLOGIE




Z okazji bycia fujarą roku i niemania laptopa (został zalany kawunią w niewyjaśnionych okolicznościach (przez fujarę roku), podejmuję swoją pierwszą - jeszcze nie wiadomo czy udaną - próbę napisania czegokolwiek na telefonie.

Niby mamy do tego narzędzie pt: Partiko.

Czy zadziała? Czy nie zawiedzie?
Jak to pracuje?
Czy korzystacie z tej apki także do pisania postów, nie tylko do komentowania czy podbijania głosem? (pozdrawiam Cię @baro89 - to z Jego postu dowiedziałam się o tej apce :)


Wracając do zalanego lapka (świętej pamięci).

Ponieważ byłam (i jestem nadal 😢) nieutulona w żalu, chodzę smutna, zła, zawiedziona, popłakuję po kątach, marudzę, pociągiem nosem 😪 i ogólnie jestem nie do zniesienia - Mój syn wreszcie nie zdzierżył.
Zamknął się w swojej pracowni pokoju, i przez dłuższą chwilę w mieszkaniu zapadła niepokojąca cisza, (przerywana jedynie drapaniem, ścinaniem, rwaniem, stukaniem, szarpaniem i od czasu do czasu podśpiewywaniem(?!).

Po pewnym czasie drzwi Pracowni Mistrza - się otworzyły - i moje dziecko przedstawiło mi swój prezent.



OTO CO ZOBACZYŁAM:

IMG_6339.jpeg



IMG_6340.jpeg



IMG_6342.jpeg




Prawdziwy, świeżo wyprodukowany sprzęt 😍!!
I to jaki!
Mobilny, lekki, ultraekonomiczny ergonomiczny, energooszczędny i ekologiczny LAPTOP!
Zupełna nówka!! Jeszcze pachnie!

No i jak Wam się podoba?
Czy nie bije na głowę (na parametry) zwykły nudny komputer??
No sami porównajcie:





SŁÓWKO PRZESTROGI:

Mimo wszystko, mimo mojego zachwytu nad nowym sprzętem, jednak uważajcie na to, gdy w impecie sprzątacie swoje biurko.

Tzn. biurko samo w sobie jest spoko, ale bądźcie czujni, gdy nieopodal stoi przebiegła kawa w kubku. ("Stoi?" Co robi kawa w kubku? Leży? Pływa? Jest sobie?! 😁)

Z nią to nigdy nie wiadomo.

...

Poza tym, tak naprawdę to nadal jeszcze jest mi przykro. Mój laptop (całkiem świeży prezent od męża), nie zasłużył sobie na takie traktowanie 😭. Jeszcze go nie opłakałam 😥😔.

Nie róbcie tego w domu.


PS:
Jak mi poszedł debiut w Partiko?

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
25 Comments
Ecency