ROZMOWY Z SYNEM. CZĘŚĆ PIERWSZA.

ROZMOWY Z SYNEM.
CZĘŚĆ PIERWSZA.

IMG_7653.PNG

Urodziło się takie małe, bezzębne, bezbronne.
część mnie i część Ciebie,
ale i część Kosmosu.
Mówi językami, myśli po swojemu,
pyskuje, dyskutuje, umie uzasadnić.

Niby moje, a zupełnie Inny, nowy Człowiek.
Nie przestaje mnie to zadziwiać.

...

DEFINICJA POETY:
-Mamusiu, to na pewno jest poeta
-skąd wiesz??
-bo się tak krztusi.. noo robi tak YGHMM.. odkrztusza się, zanim coś powie



NOWE ZNACZENIA:
-czy mogę zobaczyć co jest w tej dziupli? (o mojej szufladzie)



WIESZCZ:
-gdy ja będę miał dziecko, to na pewno nie każe mu chodzić spać w nocy



Z ZACIEKAWIENIEM:
-Tato, a gdzie jest twoja żona?



O ZWIERZYNIE:
-Mimi, a ty jakie masz swoje ulubione zwierzęta?
Bo ja te groźne, czyli wilk i pchła



OPOWIADA BAJKĘ:
-i wiesz mamo, tam była Uczta!
-oo, a co to jest uczta?
-to taki piknik, który robisz w domu; takie przyjęcie gdzie dają pyszności
-tak? a jakie na przykład?
-noo różne, np. owsiankę



SAMOŚWIADOMOŚĆ:
-wiesz, dziewczynki są delikatne i strachowe, ale ty urodziłaś chłopca.




..
Ten facet musi się jeszcze wiele nauczyć o świecie dziewczynek, dziewczyn i kobiet.
Jeszcze go zaskoczą.
.



ANGELINA JORDAN - "Bang Bang"

Ja miałam pięć lat, a on miał sześć,
Jeździliśmy na koniach z patyków.
On ubierał się na czarno, ja na biało.
On zawsze wygrywał bójki.

Bang Bang, zastrzelił mnie,
Bang Bang, upadłam na ziemię.
Bang Bang, ten okropny dźwięk.
Bang Bang, moje kochanie mnie zastrzeliło.


na koniec ZAGADKA:

co to jest, to zielone u góry rysunku?
(niezbadane są meandry myśli dziecka)

IMG_0076.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
41 Comments
Ecency