This content was deleted by the author. You can see it from Blockchain History logs.

Repost again: Asap meukupoeng

Ons lees dikwels die woord ASAP in forums, ondertitels of in sosiale media. In die Slang-gesprekke in Indonesië gebruik baie mense ook dikwels die woord ASAP. Die woord ASAP is 'n afkorting in Engels. Maar die woord ASAP word nooit in 'n Engelse kommunikasie gepraat nie. Die woord rook word selfs wyd gebruik deur sommige kringe van Indonesiese mense in die gesprek. Dit blyk dat die woord ASAP baie gewild onder Indonesiërs is. Daarom moet ons die betekenis van ASAP verstaan ​​(Definisie van ASAP / Begrip ASAP / Betekenis ASAP).
Betekenis van ASAP - Definisie van ASAP - Begrip ASAP - Betekenis van ASAP
Die woord ASAP staan ​​vir die frase "so gou as moontlik". Hierdie frase is baie maklik om te interpreteer in Indonesies. Hierdie frase beteken "onmiddellik", "daarna", "gou", "so gou as moontlik" of "so gou as moontlik." Die woord ASAP is 'n informele woord wat gebruik word in die skryf van artikels, forums, briewe of skryfwerk.
Voorbeeld Gebruik van die woord ASAP
Die woord rook word baie algemeen in die alledaagse lewe gebruik. Kom ons kyk na die voorbeeld in verskillende situasies.

  • Die woord ASAP word gewoonlik gebruik om so gou as moontlik 'n werk te doen.
    byvoorbeeld:
    Maak dit asseblief so gou moontlik.
    Maak asseblief so gou as moontlik klaar
    Dit moet so gou moontlik gedoen word.
    Dit moet so gou as moontlik voltooi word.
    Jy moet hom so gou moontlik kies.
    Jy moet hom dadelik optel.
  • Die woord ASAP word gebruik om 'n beskrywing of afspraak te maak.
    byvoorbeeld:
    Ek ry nou, ek sal jou so gou noem.
    Ek ry nou, ek kom so gou moontlik terug na jou toe.
    Ek is by die werk, ek sal dit vir jou so gou moontlik kry.
    Ek is by die werk, ek kry dit vir jou.
  • Die woord ASAP word gebruik vir die skryf van boodskappe.
    byvoorbeeld:
    Ons het die draad nodig. Stuur dit asseblief so gou as moontlik.
    Ons benodig die draad / kabel. Stuur dit asseblief so gou as moontlik.
    Reënseisoen is naby. Ons moet dit so gou moontlik bedek.
    Die reënseisoen kom nader. Ons moet dit so gou as moontlik bedek.
    Die woord ASAP (so gou as moontlik) kan ook gebruik word om te verduidelik / te bevestig dat daar so gou moontlik iets gedoen sal word, verklaar 'n belofte om iets en meer te doen. Die mees akkurate vertaling wat jy kan skat, stem ooreen met die onderwerp van die gesprek of die frase waarin die woord gebruik word.
    image