Bez obalu


foto Pixabay

Zdravím kolemjdoucí

Tak tu po dlouhé době máme možnost se aspoň částečně volně nadechnout.
Ráno jsem odvedl kluka do školky. Na dveřních již nevisel piktogram nabádající nošení roušky. O uvolnění jsem něco zaslechl. Zprávy však poslední dobou i vzhledem k probíhajícím okolnostem trochu omezuji, tak jsem si nebyl jist. Takže jsem měl jako vždy jeden náhubek v bundě a další v příruční tašce. Poté jsem šel nakoupit. Tak trochu s obavami jsem vstoupil do obchodu bez pokrývky úst. Chvilku jsem se kolem sebe díval, zdali je vše v pořádku. Nikdo roušky neměl, takže asi dobrý. I tak jsem se cítil nějak nepatřičně.
Co jsem nečekal bylo, že roušky zruší i v práci. Při vstupu do práce na vrátnici krabice s respirátory již nebyla. Tak trochu jsem byl zaskočen. Myslel jsem, že to korporát nepustí. I v práci jsem byl poněkud zmaten. Stále jsem si podvědomě hrabal na ksicht, chtíc si upravit roušku před vstupem na provoz. Něco mi stále chybělo. Mělo to i jiný efekt. Konečně jsem viděl kdo na provoze vlastně pracuje. Možná budu mít problém některé lidi bez roušky poznat.
Co na to experti? Je to komedie. Není třeba se k tomu jakkoliv vyjadřovat. Ale je pravda, že tu máme novou - mnohem závažnější situaci. Kdo by to tedy řešil. Ono by stejně nešlo dodržovat opatření s ohledem na migrační vlnu. Už vidím jak mají všichni uprchlíci roušky, jak jim dělají testy a posílají do karantény. Nesmysl.

A co dál? Kdo ví.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
2 Comments
Ecency