Fırtına Öncesi Mi Sessizlik? #NOH

Genel bir sessizlik seziyorum. Daha önceki yazılarıma da konu olan bu sessizliği Türk komünitesinin yılgınlığına bağlamıştım fakat boş vakitlerimde SMTler hakkında biraz araştırma yaptım. Bu araştırmalarım sonucu gördüm ki yaklaşan bir HF21 ve arkasından esecek dalga oluşturma etkisine sahip küçük bir rüzgar var. Küçük dalgalanmaların ardından gerçek bir fortına kopacak ve zaman dananın kuyruğu bizden yana kopacak.

Haliyle elimdeki steemleri artırmaya çalışmaktan başka yapılası şey gelmedi aklıma. Bunun en güzel yolu da burada içerik üretmek ve gündemden uzak kalmamak. Her gün yeni bir token dağıtılıyor. Bunlardan nasibini alan var alamayan var. Ben yetişemiyorum yaşlılığımdan ötürü. En azından içerik üretimine dahil olacağım.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
2 Comments
Ecency