Tek po gozdu / Sv. Urh - Orle - Sv. Urh / 6,5 km / 36 minut


Včeraj sem se odločil za tek po gozdu od Sv. Urha do Orel in nazaj do Sv. Urha, saj zadnje čase opažam, da mi bolj kot tek po ravni cesti (poti) sede tek po gozdu. Teren je bolj razgiban, več je vzponov in posledično tudi spustov (to bi preskočil, če bi lahko zaradi kolenov), predvsem pa je tak tek precej bolj sproščujoč, čeprav tudi malce bolj naporen.

Avto sem parkiral pri cerkvi in jo mahnil po gozdu. Odločil sem se, da poskusim celotno traso preteči v enakomernem ritmu, kljub temu, da je malce vzpona na poti proti Orlam. V senci gozda je ta trasa odlična tudi za tek ob toplejšem vremenu, predvsem pa je bila ob času mojega teka povsem prazna.

Parkrat sem moral zagrizti z hrib, vendar je na celotni relaciji zelo malo višincev - moja kolena še niso pripravljena za ta "hude" podvige. Zato tudi tek po gozdu in ne trail running.

Razdalja, ki sem jo izmeril Sv. Urh - Orle - Sv. Urh je 6,5 km in meni je to uspelo preteči v 36 minutah, kar je približno 5:38 na kilometer. Povprečni pulz je bil 88 in skuril sem 423 kalorij.

Poleg tega, da sem užival v teku, pa sem se naučil še nekaj zelo pomembnega. Tečem s slušalkami v ušesu. In ko sem se že vračal z Orl in se je ravno vrtel komad od Kud Idijotov, sem zaslišal nekaj za seboj. Ko sem se obrnil sem opazil kolesarje, ki je bil oddaljen par metrov od mene in me je pozdravljal, da se ne bi prestrašil - hvala! No, jaz sem se prestrašil in si raje ne predstavljam kako bi se prestrašil, če bi samo odpeljal mimo mene. Nauk: ko tečem po gozdu z glasbo, bo ta glasba zelo potiho ali pa je ne bo. Ker nisem samo jaz v gozdu, ampak so tudi drugi, ki so hitrejši, ali pa mogoče potrebujejo pomoč. Siniša, kljub temu, da sem se "na smrt ustrašil" ti hvala za to ...



Posted from my blog with SteemPress : https://www.had.si/blog/2019/08/14/tek-po-gozdu-sv-urh-orle-sv-urh-65-km-36-minut/

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now