တတ္သစ္စ လူငယ္

image

ေခတ္ေတြေျပာင္းလဲလာျပီး ေနာက္ တခ်ဳိ႕လူေတြလဲ ေခတ္အေပၚလိုက္၍

စီးေမ်ာလိုက္ပါေနေလျကသည္ ထို႔အထဲတြင္

က်ေနာ္ တစ္ေယာက္အပါဝင္ပင္

ေခတ္ေပၚ စီးေမ်ာလိုက္ပါျခင္းမွာ က်ေနာ္အဖို႔ေတာ့ အင္မတန္ အေတြ႔ျကဳံနွင့္ ဗဟုသုတမ်ား ရလာပါသည္

လူအေထြေထြစိတ္အဖုံးဖံုး မ်ားအား၎ နည္းပညာတခ်ဳိ႕ သိရွိရျခင္းအား၎ စာအုပ္စာေပ လူမိတ္ေဆြ ဆိုသည္စကားပံုအား ေတြ႔ခြင့္ရသည္အား၎ အစအစ ရွိေသာ ဗဟုသုတမ်ား အနည္းငယ္ ႐ရွိခဲ႔ျပီး ျဖစ္သည္ ပထမ ဦးစြာ က်ေနာ္ နွင့္ steemit အေျကာင္းေလး ေျပာျခင္းပါသည္ steemit ကုိ စတင္သိရွိခဲ႔တာ ဘယ္သူေျပာလို႔လဲ ဟု ေမးလ်ွင္ က်ေနာ္ေျပာျပသည္မွာကေတာ့
steemit ကုိ စတင္သိရွိခဲ႔တာဟာ ဟိုးလြန္ခဲ႔တဲ႔ 2နွစ္ဝန္းက်င္ေလာက္က က်ေနာ္ဟာ online ေငြရွာနည္းေတြအား စိတ္ဝင္းတစားနဲ႔ေလ့လာခဲ႔ဘူးပါတယ္
ဒါေပမယ့္ နားမလည္ခဲ႔ပါဘူး နားမလည္ခဲ႔တာလဲ အေျကာင္းအမ်ဳိးမ်ဳိးေျကာင့္လဲ ပါတာေပါ့

2018ပိုင္း အဝင္မွာေတာ့ က်ေနာ္ဟာ ထံုးဆန္းအတိုင္း onlineေငြရွာနည္းကုိ ထပ္မံကလိခဲ႔ျပန္ပါတယ္ အဲ့ဒီမွာမွ steemit ဆိုတာျကီးကုိ အေတာ္မ်ားမ်ားက မိတ္ဆက္ေပးေနျကတာကုိ ေတြ႔ခဲ႔ရပါတယ္ က်ေနာ္လဲ စိတ္ဝင္းတစားနဲ႔ ဝင္ေရာက္ေလ့လာခဲ႔တဲ႔ အခ်ိန္မွာေတာ့ steemit ဟာ အရမ္းကုိ မိုက္တဲ႔ web blog တစ္ခုဆိုတာ သိခဲ႔ရတယ္ ဘာေျကာင့္ဆိုေသာ တခ်ဳိ႕ blog အေတာ္မ်ားမ်ားက ကုိယ္နည္းပညာေတြတင္ စာေပေတြတင္ျပီးသြားတဲ႔အခါ ေျကျငာ site ေတြ ထည့္ရပါတယ္

ေျကျငာထည့္တိုင္းလဲ မရပါဘူး ကုိယ္ blogကုိ ဝင္ေရာင္ျကည့္ရႈမွသာ
ကုိယ္မွာ ဝင္ေငြရပါတယ္ ဒါေျကာင့္ လူအမ်ားဝင္ျကည့္ရေအာင္ စိတ္ဝင္စားမူရွိတဲ႔စာမ်ား ပံုမ်ားနဲ႕ အျမဲဖိတ္ေခၚရပါတယ္

အဲ႔ steemitကေတာ့ အဲလို႔မဟုတ္ဘူးဆိုတာ သိခဲ႔ရေတာ့ စိတ္အရမ္းဝင္းစားသြားေတာ့ပဲ သူနဲ႔ပတ္သတ္တဲ႔ အေျကာင္းရာေတြကုိ ရွာျပီး ဖတ္ခဲ႔တယ္
က်ေနာ္ဝင္ခဲ႔တာဟာ အရမ္းကုိ ေနာက္က်ေနပါျပီး က်ေနာ္ထက္ အရင္

steemit မွာ ျမန္မာေတြ အေတာ္မ်ားမ်ားလဲ

ေရာက္ရွိေနျကသည္ကုိ ေပ်ာ္ရြင္ဖြယ့္ရာ ေတြ႕ရပါတယ္

က်ေနာ္သာ လြန္ခဲ႔တဲ႔ 2017တုန္းကသာ steemit ကုိ စတင္သိရွိခဲ႔လွ်င္ က်ေနာ္သည္ ဆရာ အေတာ္မ်ားမ်ားရဲ႕ ပညာေတြကုိ ေလ့လာ သင္ယူခြင့္ အခြင္ေရးေတြ ရရွိခဲ႔မွာပါပဲ

အဘယ္ေျကာင့္ဆို ျမန္မာေတြ အေတာ္မ်ားမ်ား steemit ကုိ

စတင္သိရွိျကသည္မွာ

2017 ပိုင္းထဲကသာ ျဖစ္မည္ဟု က်ေနာ္ ေတြးမိ၍ ျဖစ္သည္

steemit နဲ႔ ပတ္သတ္လို႔ ဆရာတစ္ေယာက္နွင့္အျပင္မွာ ေတြ႔ျပီး က်ေနာ္

ေလ့လာခဲ႕ဘူးပါတယ္ သုိ႔ေပမယ့္ အရာ မထင္ခဲ႔ပါဘူး

သူေျပာျပခဲ႔သမွ်ခဲ႔တာေတြ က်ေနာ္သိတာထက္ကုိ ပုိ၍ လိုေနခဲ႔ပါတယ္

က်ေနာ္လိုခ်င္ခဲ႔တာဟာ စည္းလံုးတဲ႔ အဖဲြ႕ေလး တစ္ခုကုိ ဝင္ေရာက္ခဲ႔ခ်င္တာပါ

ဒါမွသာလ်ွင္ စည္းကမ္းတက်နဲ႔ ေအာင္ျမင္ဖို႔ လမ္းစ အခြင္လမ္းမ်ား ရရွိရလိမ့္ဟု
က်ေနာ္ေတြးခဲ႔ဖူးပါတယ္

က်ေနာ္ဟာ ငယ္ငယ္ေလးကတည္းက စာအုပ္ဖတ္ျခင္းကုိ

နွစ္သက္သူတစ္ေယာက္ ျဖစ္ေပမယ့္ တကယ့္ အနစ္ရွိတဲ႔ စာအုပ္မ်ားကုိေတာ့

စိတ္ဝင္တစားနဲ႔ သိပ္မဖတ္ခဲ႔ပါဘူး

ငယ္ငယ္ကဆိုေတာ့ အနစ္ရွိတဲ႔ စာေပမ်ားလဲ ဦးေနွာက္က လိုက္မမွီခဲ႔တာလဲ

ပါခဲ႕တာပါ

ယခုဆိုလ်ွင္ က်ေနာ္ သိသင့္သေလာက္မ်ား သိရွိခဲ႔ရ၍ steemit မွာ

ဆရာမ်ား အား ေက်းဇူး အထူးတင္မိပါသည္

ေနာက္တစ္ခု က်ေနာ္ေျပာျခင္းတာကေတာ့ က်ေနာ္ဟာ ဗလာစာအုပ္မ်ားန႔ဲ

စာေရးျခင္း ကဗ်ာေရးျခင္းမ်ားကုိ ေရးတတ္တဲ႔

အက်င့္ ဟိုးယခင္ကတည္းက ရွိပါတယ္

ဒါေပမယ့္ ဒီ steemit သုိ႔ ေရာက္ရွိလာခ်ိန္မွာ က်ေနာ္ေရးရမွာ

စိတ္ခုေနမိတာကေတာ့ အမွန္ပါ က်ေနာ္ေရးခဲ႔ဖူးေသာ စာမ်ားမွာ

ေခတ္အလိုက္ ဖြဲ႕ထားခဲ႔ ေရးထားခဲ႔ေသာ စာမ်ားျဖစ္၍

steemit ေပၚတြင္ေတာ့ ျပန္လည္းျပီး ေလ့က်င့္ ေရးသားပါဦးမည္

အခ်ိန္ေတြကုိအက်ဳိးရွိရွိနဲ႔ အသုံးခ်ျကရင္း ျမန္မာေတြ steemit မွာ

ေအာင္ျမင္ပါေစဆုေတာင္းေပးပါတယ္

အားလံုးကုိ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္

@zinmyothu

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
6 Comments
Ecency