Co nechápu?

Teplého mnicha

Dnes jsem telefonoval opět se spolubydlicim bydleli jsme spolu měsíc.

Je to muž 48 let z Prahy který byl 3 roky v klášteře z kterého ho prý vyhodily . Ucházel se o post farniká atd ale nevzali ho .
,Přitom je to homosexual od pohledu .

A ja mu dnes říkám že je to drsny protiklad . Že cirkev a křesťané prezentuji tradiční rodinu atd .A on je Přitom homosexual který podporuje LBT komunitu .

Je to divný.

I spolubydleni bylo divný když v 5 hodin rano vytiral ve 3 hodiny vařil česnečku atd.

V práci furt zametal . Vždycky když dostal práci utekl zametat 😅 a když dostal ukol zametat tak se rozčiloval že ho to nebaví atd .
Pritom ukol dostal proto že ho všichni věděli furt zametat .

Co myslíte jak působí takovy protiklad ?

Křesťanský mnich který je zároveň homosexual .

Celkově byl zklamany že nedostal práci farnika a že ho vykopli z kláštera.

Na pokoji na mě vyjel (sexuálně) ale v klidu jsem mu řekl že nejsem teplej .

Celkově spolupracovnici říkali že sem nou se ma jak v pohadce že jsem takový hodny a oni by mu rozbili hubu .

Celkově po mně tento kolega furt i sockoval . Měli jsme jet na ponorku a 20krat se ptal je si mu půjčím 8 euro atd atd. Furt něco s ním .

Není špatný člověk je svůj ale člověk nikdy musí snést jeho homo humor atd .Což upřímně ne každej snese .

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
5 Comments
Ecency