האם יקיצה מוקדמת באמת "מוסיפה" שעות ליום? הרי אנחנו בכל מקרה מתעייפים אחרי x שעות


זו הזדמנות טובה לדבר על הרגלי שינה נכונים.

רובנו (מכיוון שכך התרגלנו וכך חונכנו) חושבים ששינה של מספר שעות בלילה היא השינה הטובה ביותר. "ישנתי שבע שעות רצוף, הייתה לי אחלה שינה". אבל לא.

בדקו על עצמכם או על מישהו שאתם מכירים שאוהב לישון הרבה. ואני מתכוון הרבה, כלומר 10–12 שעות רצוף. אתם תגלו שאותו אדם מרגיש עייף יותר לאחר שינה ארוכה. ולמה? מכיוון שבזמן השינה משתחררים בגוף כימיקלים וכאשר ישנים הרבה שעות כמות הכימיקלים עולה. ומה צריך לעשות כדי לשחרר את אותם כימיקלים? נכון, ללכת לישון! מבינים את המעגל השוטה?


THE NATURE OF SOUL LOVERS 2.4M$.jpg

Image: Nomad-Magus


אז כמה שעות כדאי לישון?

באופן כללי, כל אדם ימצא את האיזון המתאים לו. אבל אני רוצה לתת איזה כלל מנחה שיעזור לכם שמבוסס על עיקרון חשוב בחלימה (אני חולם פעיל כבר 25 שנה). כאשר אתם נשארים ערים למשך שעות רבות אתם מנותקים מעולם החלומות, שהוא למעשה הנפש שלכם, התודעה הרחבה, האני הפנימי, ישנם שמות רבים. לניתוק הזה השלכות רבות ובהן פגיעה במצב הבריאותי שלכם, עימעום היכולת היצירתית הטבועה בכם, מתח ולחץ נפשי ועוד.

ולכן, ההמלצה החד משמעית שלי היא זו - בלילה שנו מספר שעות מצומצם, בין 4 ל 6 (שוב, כל אחד מה שמתאים) ובמשך היום קחו לעצמכם שתי הפסקות שינה קצרות (15–30 דקות כל אחת). בצורה הזו ישמר קשר רציף בין העצמי הער לעצמי החולם.

חברות רבות - גוגל למשל - מכירות בצורך החיוני הזה ומאפשרות לעובדים שלהן לקחת הפסקות שינה באמצע יום העבודה. קרובת משפחה שלי, עובדת בתפקיד בכיר בשירות הציבורי, התלוננה על עייפות מתמשכת עד כדי כמעט הירדמות על ההגא. זה לא היה פשוט לשכנע את הבוסית שלה, אבל בסוף זה קרה. פעם ביום היא סוגרת את דלת המשרד, מניחה מחצלת על הרצפה, והולכת לישון ל20 דקות.

מעניין אתכם להכיר עוד את עולם החלומות שלכם ואת הצדדים המעשיים שלו? מוזמנים לקורס הדיגיטלי שהכנתי 'חלומות לשם שינוי'.




lovush-logo-full-colour-rgb-1605px@72ppi.png

לימדו להיות מאסטרים של תודעה
באמצעות מערכות היחסים, החלומות והאנרגיה המינית שלכם

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency