İsmi ile Müsemma

istockphoto-482366093-612x612.jpg

Herkese merhaba Bayram bitmeden yetiştim☺️ hemen bayramınızı kutlayıp bahsettiğim sürprizli postumu yazmaya başlıyorum.

Herkese mutlu, huzurlu,sevdiklerinizle,sağlıklı, ruhunuzu ısıtan güzelliklerle dolu bayramlar dilerim

Tekrar merhaba pandemi sürecinde İlgi alanlarıma dair daha çok bilgi sahibi olmak için eğitimler aldım. Kişisel gelişim üzerine, alternatif tıp ve bilinç altı tekniklerine v.b konuları içeren eğitimlerdi.

Bunlar içinde Numeroloji bende büyük heyecan yarattı şuan hali hazırda Numeroloji analizleri yapıyorum ve her yaptığım analizde şaşkınlığım giderek artıyor.

Hiç bir şey tesadüf değildir. Her çocuk ismini seçerek Dünya'ya gelir. İsim analizleri yaparken kişilerin karakterlerine dair ip uçları vermesi ve isabet oranı inanılır gibi değil. Durum bu olunca aklıma bu platform geldi kendimize seçtiğimiz isimler bizim burada neden var olduğumuzu, amacımızın göstergesi olan bir isim bu isimler rastgele seçilmiş gibi görünse de aslında ruhumuzun bilinçli bir seçimi.

Geçen günlerde damlaya bahsettiğim sürprizde işte bu konuyla alakalı 🎁

Geçmiş yıllardır beraber burada sohbetler ettiğim tanıdığım ve sevdiğim üç arkadaşımın isimlerinin analizlerini yapmak istiyorum. Bakalım sizler yorumları nasıl bulacaksınız en önemlisi analizlerini yaptığım arkadaşlardan nasıl bir dönüş olacak.
Hadi başlayalım

Analizimi alfabetik sıralama ile yaptım ☺️

İlk sırada @baycan arkadaşımız var.
istockphoto_1278686737_612x612.jpg

Ruh güdüsü 2

✓ 2. çakra etkisi hakimdir

✓ Anaçlık ön plandadır

✓ İşbirliği yapmak ruhunda vardır

✓ Tek amacı huzur ve uyumdur

✓ Bulunduğu ortamda barış olmasını ister

✓ Hassas ve kırılgandır

✓ Arkadaş canlısı, sempatiktir

✓ Besler bakar büyütür

✓ Burada olma amaçlarından bir tanesi de güç ve maddiyat 🤗

Bana göre ismin seni tam anlatıyor. Buradaki görevin için boşuna seçmemissin @baycan isim analizin sayı değerlerine göre bu şekilde senin yorumlarını bekliyorum.

Şimdi sırada benim tekrar burada bulunmama sebep olan sevgili @damla var 🤗

istockphoto_1251390103_612x612.jpg

Ruh güdüsü 2

✓ 4. Çakra etkisi hakimdir

✓ Güçlü, öncü yetenekli

✓ Sonuç odaklı planlı

✓ Arabuluculuk yapan
✓ Ticari başarı

✓ Başkalarına karışmayan

✓ Doğal bir barış insanı, yardım sever

✓ Başkalarına karşı kibar ve düşüncelidir

✓ Arabuluculuğu sayesinde kavgaları dostça ayırabilir

✓ Sır saklar

✓ Çoğunlukla çalışkandır

✓ Sevgi ye şefkatin sözle İfadesi değil gösterilmesini tercih ederler

✓ Indigo ruhu taşır ☺️

kendi değerini bilirler, itaat etmekte zorluk çekerler.İhtiyaç ve gereksinim duydukları şeyleri söylemekten anlatmaktan çekinmezler.
Yardım sever kişiliğin burada herkes tarafında bilinen bir gerçek. Sanırım fazla söze gerek yok 🤗

Sevgi @damla senin de yorumunu sabirsizlikla bekliyorum😉

Şimdide pazar klasiği olan kovboy filmlerini tekrar hatırlamamiza sebep yaptığı tasvirlerle imgeleme konusunda kendimi geliştirmemi sağlayan ☺️sevgili @sudefteri var
istockphoto_1307212407_612x612.jpg

Ruh güdüsü 4

✓ 1 çakra etkisindedirler

✓ Hayalperest, sanatçı ruhlu

✓ Üretken, lider

✓ Duygusal

✓ Ünlü olma isteği duyan

✓ fedakarlık yapmaya hazır

✓ Disiplin insanıdır

✓ Evini, ailesini, ülkesini sever ve gelenekselcidir

✓ Düzeni severler

✓ Temkinlidirler

✓ Paylaşımcıdırlar

✓ Üstat ruhu taşırlar

"Hayalperestlik" "yazarlık" seni anlatan iki kelimedir bence, analizinde bunları görünce bu platformda olmak için doğru ismi seçmiş diye içimden geçirdim.
Bakalım @sudefteri senin yorumun ne olacak 🤍

Umarım bu süprizim beklediğinize değmistir.
Mucize dolu günler dilerim 🌸

Görsellerin hepsi kaynak alınmıştır

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
17 Comments
Ecency